Clearblue graviditets test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juni 2015

Pregnant

Har taget en digital test, som skulle vise hvor mange uger man er henne... Men min termin beregner viser, at jeg er 6+6 henne idag, dog viser testen kun 3+. 

Andre der har oplevet dette?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

A. Nonymsen

Pregnant skriver:

Har taget en digital test, som skulle vise hvor mange uger man er henne... Men min termin beregner viser, at jeg er 6+6 henne idag, dog viser testen kun 3+. 

Andre der har oplevet dette?

Kender ikke disse. Men kunne det muligvis være fordi den måler fra fosteret alder?  

Altså den tæller fra ægløsning, hvor man er 2+0, som du så skal lægge oven i?  

og tillykke

Anmeld Citér

23. juni 2015

Pregnant

A. Nonymsen skriver:

Kender ikke disse. Men kunne det muligvis være fordi den måler fra fosteret alder?  

Altså den tæller fra ægløsning, hvor man er 2+0, som du så skal lægge oven i?  

og tillykke

Jeg har hørt at flere har haft problemer med de teste, og at de ikke er specielt præcise i ugerne. Har også hørt, at det kun er i starten de kan regne præcist ud.. Altså i uge 2-3 osv. 

Så måske den bare ikke kan regne det ud, eftersom man er for langt henne... Tror ikke det er fostrets alder :s for det skulle være 4-5 uger, viser en anden test.. 

Men så klog er jeg slet ikke på det :-D og tak! 

Anmeld Citér

23. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Så viser testen jo også næsten rigtigt

den viser selve fosterets alder og ikke fra sidste mens første dag. det er ikke alle lande der regner graviditetsugerne på samme måde. I Danmark regner man de 2 uger før æl/befrugtning med i USA gør man fx ikke. Så der varer en graviditet 38 uger. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Boble123

Testen viser antal uger siden befrugtning, så i princippet viser den jo rigtigt nok

Jeg mener at 3+ er det den max kan vise. Altså 3 uger eller mere siden befrugtning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.