Ondt i ryggen (lændesmerter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juni 2015

Blop2

Hej derude

pyh, har fået godt ondt i lænden. Får det gerne i perioder, men syntes det er noget længere om at gå væk denne gang. Startede i torsdags.

Jeg laver nogle øvelser som er godt for lænden, tager varmepude og spiser lidt smertestillende.

andre som jævnligt døjer med lændesmerter, som har nogle fantastiske råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Mine lænde smerter har altid været en reaktion på problemer andre steder. Plus er opmærksom på jeg ikke valser Afsted når jeg går er det ikke med en vrikkende numse  

Har du fået det undersøgt verden fys??  

Anmeld Citér

23. juni 2015

Blop2

årgang84 skriver:

Mine lænde smerter har altid været en reaktion på problemer andre steder. Plus er opmærksom på jeg ikke valser Afsted når jeg går er det ikke med en vrikkende numse  

Har du fået det undersøgt verden fys??  

Nej, har kun været ved fys da jeg havde bækkenløsning.

Anmeld Citér

23. juni 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Så det højst sandsynligt det er det der måske driller. 

Når mit bækken driller så er det i ballerne der bliver strukket og masseret igennem. Og det hjælper opad. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Masig

Ork ja, jeg har lænde-, og nakkesmerter stort set altid... går til kiropraktor MANGE gange om året. Har haft det i mange år, det kommer og går med stærke smerter i perioder hvor jeg så må gennem en mere intensiv kiropraktor behandling og med daglige smertestillende...

prøv en kiropraktor eller en fys. Kan være lidt overbelastning eller noget der sidder i klemme...

Anmeld Citér

23. juni 2015

SaraSH

Prøv at gå til en massør - uden at kende dig og vide 100% hvordan du har ondt, så er jeg næsten sikker på at problemet ikke sidder i lænden  få noget massage af din ballemuskel og iskiasnerven og evt den store rygmuskel langs rygsøjlen 

.... Sagde massøren 

Anmeld Citér

23. juni 2015

modesty

Blop2 skriver:

Hej derude

pyh, har fået godt ondt i lænden. Får det gerne i perioder, men syntes det er noget længere om at gå væk denne gang. Startede i torsdags.

Jeg laver nogle øvelser som er godt for lænden, tager varmepude og spiser lidt smertestillende.

andre som jævnligt døjer med lændesmerter, som har nogle fantastiske råd?

Jeg laver nogle simple rygøvelser når jeg får ondt. Så går det altid væk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.