Tør næsten ikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2015

julielind

pastry26 skriver:

Jeg havde min første dag i min sidste mens den 26 maj. Så jeg skulle i princippet få min mens idag (hvis man regner ud fra en cyklus på 28 dage - aner ikke hvor lang min er) - så 4+0 ca

Så er den i hvert fald meget flot positiv! kan være du er lidt længere henne måske.

Jeg testede nemlig også selv så tydeligt positiv, da jeg selv mente jeg var 4+0 ifølge min cyklus, men det vist jeg så at jeg var ca 5 dage længere henne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

pastry26

Frk.S skriver:

Ærligt, så kan jeg ikke helt forstå hvorfor du vil spilde penge på en CB test - der er jo absolut INGEN tvivl der!! 

STORT STORT tillykke!!! 

Haha nej det kan jeg godt se.. Men havde bestilt dem før jeg tog denne - så skal da liige se hvad den siger når posten har været her

i know - total hjerneblødning!! Haha 

Anmeld Citér

23. juni 2015

pastry26

pastry26 skriver:

Haha nej det kan jeg godt se.. Men havde bestilt dem før jeg tog denne - så skal da liige se hvad den siger når posten har været her

i know - total hjerneblødning!! Haha 

Ok tak i øvrigt

Anmeld Citér

23. juni 2015

pastry26

julielind skriver:

Så er den i hvert fald meget flot positiv! kan være du er lidt længere henne måske.

Jeg testede nemlig også selv så tydeligt positiv, da jeg selv mente jeg var 4+0 ifølge min cyklus, men det vist jeg så at jeg var ca 5 dage længere henne

Ja måske - som sagt så kender jeg ikke min cyklus længde 100 % fordi det er første cyklus jeg har registreret. Nu må vi se. Hvis jeg kommer så langt, så retter de det ved NF

Anmeld Citér

23. juni 2015

julielind

pastry26 skriver:

Ja måske - som sagt så kender jeg ikke min cyklus længde 100 % fordi det er første cyklus jeg har registreret. Nu må vi se. Hvis jeg kommer så langt, så retter de det ved NF

Det skal nok blive spændende!

Endnu engang tilllykke

Anmeld Citér

24. juni 2015

Milas14

Stort tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.