Scanning andet sted end behandlingsstedet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juni 2015

Musen91

Er der nogen der ved om det er muligt og blive scannet et andet sted end hvor jeg går (OUH)?

Sagen er nemlig den at jeg skal på ferie på sjælland i en uge og det passer lige med at det er der jeg skal scannes, og så tænkte jeg om der er nogen der ved om man eventuelt kan blive scannet på riget eller andet steds end OUH så jeg ikke skal køre til Odense for at blive scannet. 

Spørger dog Odense på fredag når jeg skal scannes, det var bare rent nysgerrighed om der er andre der ved det  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

esioul

SabrinaSkov skriver:

Er der nogen der ved om det er muligt og blive scannet et andet sted end hvor jeg går (OUH)?

Sagen er nemlig den at jeg skal på ferie på sjælland i en uge og det passer lige med at det er der jeg skal scannes, og så tænkte jeg om der er nogen der ved om man eventuelt kan blive scannet på riget eller andet steds end OUH så jeg ikke skal køre til Odense for at blive scannet. 

Spørger dog Odense på fredag når jeg skal scannes, det var bare rent nysgerrighed om der er andre der ved det  

det tror jeg ikke man bare sådan kan når ikke man er tilknyttet

Anmeld Citér

22. juni 2015

Musen91

esioul skriver:

det tror jeg ikke man bare sådan kan når ikke man er tilknyttet

Nej måske ikke. 

Havde bare læst et sted at man eventuelt kunne blive scannet på ens eget sygehus hvis man skulle køre for langt så tænkte bare det måske kunne lade sig gøre. Men må bide i det sure æble og køre  

Anmeld Citér

22. juni 2015

modesty

SabrinaSkov skriver:

Hmmm... altså hvis du har en henvisning til en gynækolog kan du jo blive scannet dér, men de har alenlange ventelister. Tror ikke at hospitaler tager andre patienter ind på den måde, men måske hvis dit behandlingssted ringer og sweet talker.

Ellers kan det være en mulighed at betale sig fra en privatscanning, men det er ikke sikkert at dit nuværende behandlingssted vil gå med til den løsning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.