Klamydia test / svie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej piger .. Jeg fik taget en klamydia test Idag .. Fordi jeg gentagende gange har haft blærebetændelse og den har vidst der var blod i så skulle have sådan en test ..

når men nu her når jeg tisser, så svier det helt vildt!  Og ikk nok med det, så har jeg også fået mit lort .. Men er det normalt efter sådan en test det svier når man tisser ? Fik taget testen ved 12 tiden ..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej piger .. Jeg fik taget en klamydia test Idag .. Fordi jeg gentagende gange har haft blærebetændelse og den har vidst der var blod i så skulle have sådan en test ..

når men nu her når jeg tisser, så svier det helt vildt!  Og ikk nok med det, så har jeg også fået mit lort .. Men er det normalt efter sådan en test det svier når man tisser ? Fik taget testen ved 12 tiden ..

Nja, altså jeg har ingen gener haft efter sådan en test. Men måske er det en ny omgang blærebetændelse?

Anmeld Citér

22. juni 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Nja, altså jeg har ingen gener haft efter sådan en test. Men måske er det en ny omgang blærebetændelse?

Nej .. For efter 7 uger er jeg helt rask ingen blærebetændelse mere .. 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Nej .. For efter 7 uger er jeg helt rask ingen blærebetændelse mere .. 

Er du blevet testet for blærebetændelse i dag?

Anmeld Citér

22. juni 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Er du blevet testet for blærebetændelse i dag?

Nej i fredags blev jeg sidste gang .. Den var ren min urin test .. Og svien er først kommet efter hun stak den pind op i mit urin rør..

Anmeld Citér

22. juni 2015

sandramor

Anonym skriver:

Jeg har prøvet det samme 

hvis lægen både har ved livmodermunden og urinrøret så er det sidstnævnte der kan gøre ondt eller svie ved vandladning  det skulle gerne gå over i morgen igen... 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Nej i fredags blev jeg sidste gang .. Den var ren min urin test .. Og svien er først kommet efter hun stak den pind op i mit urin rør..

Så er urinrøret nok bare lidt ømt.

Anmeld Citér

22. juni 2015

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Jeg har prøvet det samme 

hvis lægen både har ved livmodermunden og urinrøret så er det sidstnævnte der kan gøre ondt eller svie ved vandladning  det skulle gerne gå over i morgen igen... 

Årh det lettede !! det har hun nemlig .. Hun skulle tjekke alt var okay efter 7 uger med blærebetændelse .. 

Og det er nemlig kun når jeg tisser det svier men tør ikk holde mig, hvis nu blærebetændelsen kommer tilbage  

Anmeld Citér

22. juni 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Så er urinrøret nok bare lidt ømt.

Super tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.