Studenter gave - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
3 svar
2 synes godt om
22. juni 2015

HVPigen

Jeg har en ekstrem dejlig veninde der har støttet og hjulpet mig rigtigt meget som bliver  student imorgen . 

Jeg har desværre ikke mulighed for at komme med op og give huen på ! Men hun har virkelig kæmpet for hvor hun er nu. Men hvad kan jeg give hende i studenter gave?

har et beløb på max 250 kr 

- det skal dog ikke være Matas gave kort da jeg gerne vil give noget personligt men jeg aner ikke hvad? 

Skal til festen om 14 dages tid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

anjo01

HVPigen skriver:

Jeg har en ekstrem dejlig veninde der har støttet og hjulpet mig rigtigt meget som bliver  student imorgen . 

Jeg har desværre ikke mulighed for at komme med op og give huen på ! Men hun har virkelig kæmpet for hvor hun er nu. Men hvad kan jeg give hende i studenter gave?

har et beløb på max 250 kr 

- det skal dog ikke være Matas gave kort da jeg gerne vil give noget personligt men jeg aner ikke hvad? 

Skal til festen om 14 dages tid 

Hvad med et fint kort hvori du udtrykker dig? Og selve gaven kunne jo være råhygge hvor du inviterer i en form for spa/forkælelsesdag hjemme hos dig med hjemmelavede ansigtsmasker mv

Anmeld Citér

22. juni 2015

Anja82

Hvad med en hop-ti-mist med studenter hue?

Anmeld Citér

22. juni 2015

HVPigen

Den med optimisten med jeg hun får af en anden veninde  
jeg har også tænkt på og lave noget lækkert med hende, de har ikke for meget og gøre med så jeg ved hun vil sætte pris på en "hygge" tur men problemet er jeg står og skal føde om 3 ugers tid ca. 
så jeg tror ikke vi ville kunne nå det :/ vi har heller ikke rigtigt noget "spa" ophold her hver jeg kommer fra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.