Camping ved Djurs sommerland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juni 2015

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg vil gerne i Djurs sommerland med mine børn i ferien, og bo på en campingplads. Har set der ligger en del i nærheden, men hvilken er tættest på? Kører der nogen busser fra pladsen til sommerlandet? Jeg har ikke bil, så det skal enten være i gåafstand eller der skal køre en bus.

På forhånd tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

Nettemor

Ca 10 km derfra er der en campingplads i Auning. Mener der går bus derfra :-) hyggelig lille campingplads som heller ikke er voldsom dyrt 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Frederikke80

Nettemor skriver:

Ca 10 km derfra er der en campingplads i Auning. Mener der går bus derfra :-) hyggelig lille campingplads som heller ikke er voldsom dyrt 

Tak  

Har faktisk kigget på den plads. Var bare i tvivl om der kørte bus. Men den ser nemlig rigtig hyggelig ud

Anmeld Citér

22. juni 2015

JH12

Der kører bus fra Auning til DjursSommerLand og jeg tænker Auning nok er det som ligger tættest på.. Ellers er der forskellige campingpladser i og omkring Grenå. 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Nettemor

Frederikke80 skriver:

Tak  

Har faktisk kigget på den plads. Var bare i tvivl om der kørte bus. Men den ser nemlig rigtig hyggelig ud

Mener at det er bussen fra Randers der kører der i gennem. Tror måske du kan se det på Djurs sommerlands hjemmeside 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Frederikke80

JH12 skriver:

Der kører bus fra Auning til DjursSommerLand og jeg tænker Auning nok er det som ligger tættest på.. Ellers er der forskellige campingpladser i og omkring Grenå. 

Tak for svar... tror jeg prøver at ringe til dem i morgen

Anmeld Citér

22. juni 2015

Frederikke80

Nettemor skriver:

Mener at det er bussen fra Randers der kører der i gennem. Tror måske du kan se det på Djurs sommerlands hjemmeside 

Prøver at tjekke, tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.