hvorfor skal de valmed teste F**** med ens hoved?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
11 svar
2 synes godt om
22. juni 2015

Chraz

Jeg er så træt af de teste! Min mens skulle komme idag, men der er ikke skyggen af den. Har lidt murren i underlivet og det er det. Tog så derfor en test, og var i tvivl om hvorvidt der var noget, men gik ud fra det var lyset der kastede skygge og tolkede den som negativ. kiggede så på den nu her, og der er en svag streg. ved godt man ikke kan regne når det er efter tid, men ihh!!! Så nu har jeg bedt mandse om at købe et andet mærke tests på vej hjem idag og så prøver jeg igen imorgen tidlig, og krydser for der er 2 magiske streger.

Men tvivler desværre.. 

Send en masse god energi til os.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

Spirrevip

Chraz skriver:

Jeg er så træt af de teste! Min mens skulle komme idag, men der er ikke skyggen af den. Har lidt murren i underlivet og det er det. Tog så derfor en test, og var i tvivl om hvorvidt der var noget, men gik ud fra det var lyset der kastede skygge og tolkede den som negativ. kiggede så på den nu her, og der er en svag streg. ved godt man ikke kan regne når det er efter tid, men ihh!!! Så nu har jeg bedt mandse om at købe et andet mærke tests på vej hjem idag og så prøver jeg igen imorgen tidlig, og krydser for der er 2 magiske streger.

Men tvivler desværre.. 

Send en masse god energi til os.

Jeg krydser for dig

Anmeld Citér

22. juni 2015

Chraz

Spirrevip skriver:

Jeg krydser for dig

Tak! Har jeg virkelig brug for. Jeg er ved at blive helt skør over vi ikke bare kan få den positive test.

Anmeld Citér

22. juni 2015

xStinepigen

Krydser pøj pøj .. Husk nu et andet mærke kan være mindre følsomt  

Anmeld Citér

22. juni 2015

mortilfreja

Krydser for dig 

Må vi se billede af din test?

Anmeld Citér

22. juni 2015

Chraz

xStinepigen skriver:

Krydser pøj pøj .. Husk nu et andet mærke kan være mindre følsomt  

Ja, men valmed har så tit fået mig til at tro alt muligt uden der har været noget. Så nu prøver jeg et andet mærke, som forhåbentlig ikke bliver positiv efter tid.

Anmeld Citér

22. juni 2015

Chraz

mortilfreja skriver:

Krydser for dig 

Må vi se billede af din test?

Har prøvet at fange den. Den er tydeligere i virkeligheden, der er man ikke i tvivl om den er der.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. juni 2015

MMOGM

Chraz skriver:

Har prøvet at fange den. Den er tydeligere i virkeligheden, der er man ikke i tvivl om den er der.

Kan godt ane noget 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Chraz

MMOGM skriver:

Kan godt ane noget 

Ja men den tæller jo desværre ikke når det er efter tid. Derfor valmed er noget skod.

Skal lige af med lidt frustrationer :p

Anmeld Citér

22. juni 2015

alenemor42

De virker fint valmed  du skal bare lade Være at kigge på dem efter tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.