Hej allesammen
Jeg har et par spørgsmål til jer, der var meget overvægtige, da i blev gravide (helst over 100 kg).
Min kæreste og jeg har gennem længere tid prøvet at blive gravide, men jeg er desværre meget overvægtig, og jeg var forberedt på, at det ville få betydning for, hvor hurtigt jeg ville blive gravid. Hvis jeg overhovedet kan blive gravid, når jeg er så stor.
Jeg har efterhånden tabt mig en del, men jeg har laaang vej igen og vejer stadig langt over 100 kg.
Mit spørgsmål er, hvor meget i vejede, da i blev gravide og hvor lang tid det tog jer.
Derudover vil jeg gerne høre om jeres overvægt skabte problemer i jeres graviditet.
Jeg har lagt min kost fuldstændig om og lever nu meget sundt, og så håber jeg på at jeg bliver gravid, når min krop er klar, men alligevel synes jeg at det er utrolig hårdt at vente. Det jeg gerne vil høre er nok mest af alt om der er nogen derude, der har været lige så overvægtig som mig, som er blevet gravide - eller hvornår der kan begynde at være håb for, at det kan lykkes for os ❤️
Jeg håber, at der er nogen, der har lyst til at svare selvom, at det er nogle meget private spørgsmål (det er muligt at svare anonymt), og jeg håber at i vil holde en god tone. Tak ❤️
Anmeld
Citér