Overvægtig og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

253 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid og er over lykkelig Kan slet ikke lade være med at smile

Men jeg er også bange for hvordan min krop reagerer på det. I min sidste graviditet tog jeg 35 kg på og mangler stadig at smide de sidste 12 kg selvom det er to år siden jeg fødte :/ Det er som om de sidste kilo bare har sat sig fast

Jeg er så ked af min krop, og tanken om ekstra kilo skræmmer mig selvom jeg glæder mig til at opleve endnu en graviditet og få et barn mere.

Hvad kan jeg gøre for ikke at tage lige så meget på igen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid og er over lykkelig Kan slet ikke lade være med at smile

Men jeg er også bange for hvordan min krop reagerer på det. I min sidste graviditet tog jeg 35 kg på og mangler stadig at smide de sidste 12 kg selvom det er to år siden jeg fødte :/ Det er som om de sidste kilo bare har sat sig fast

Jeg er så ked af min krop, og tanken om ekstra kilo skræmmer mig selvom jeg glæder mig til at opleve endnu en graviditet og få et barn mere.

Hvad kan jeg gøre for ikke at tage lige så meget på igen? 

I min første graviditet tog jeg 25 kg på og kunne kun smide 15, så da jeg blev gravid igen var jeg også bekymret, men jeg var meget OBS på at hvis jeg fik lyst til jordbæris, så skulle jeg hellere tage jordbær og min trang efter vingummi kunne jeg af en eller mærkelig grund stoppe med vindruer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.