puha, jeg er fuldstændig rundt på gulvet!
jeg plejer at have gængse menses symptomer som: ømme bryster, oppustethed, uren hud mm. Det har jeg også haft. Urenhederne er ved at forsvinde, brysterne er stafig ømme og jeg er - lidt i tvivl - men ca. en dag over tid i min cyklus.
min cyklus har altid været lidt svingende og de Sidsre 3 måneder har den været på henholdsvis 40,17og 24 dage. Gennemsnitligt i mit årsregnskab ligger den på dag 33... og jeg er nu på 35 dagen.
det der nu gør det mistænkelig er, at jeg oplever noget , som jeg ikke plejer!
jeg er meget stakåndet, i dag til træning kunne jeg slet ikke følge med på samme niveau, som jeg kunne for 5 dage siden. jeg er voldsomt oppustet og har ikke min sædvanlige appetit (plejer at storspise op til og ofte under menses) Mit hjerte banker løs og jeg oplever, at det nærmest ikke kan følge med! (er også lidt nervøs for om der er noget galt der!) Jeg har haft spændingshovedpine de sidste 3 dage og er tappet for energi. jeg drømmer meget for tiden. ikke rare drømme og jeg kan falde i søvn på sofaen kl.19, hvilket jeg normalt aldrig gør!!!!
Hvad har I oplevet af tidlige symptomer på graviditet??? Er lidt nysgerrig, da jeg tænker at den måske er der efter 1,5 års forsøg ;0).
Anmeld
Citér