Glemsom??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
9 svar
3 synes godt om
21. juni 2015

Anonym trådstarter

Er der nogen der har prøvet at spørge f. eks kæresten om noget men så siger de at det har de altså svaret på en masse gange. Jeg er lidt i tvivl om min hukommelse fejler noget eller om det bare er min kæreste der tror at han har sagt noge til mig men så har han det alligevel ikke og når jeg så spørger om noget så påstår han at det har han svaret på. Andre??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Er der nogen der har prøvet at spørge f. eks kæresten om noget men så siger de at det har de altså svaret på en masse gange. Jeg er lidt i tvivl om min hukommelse fejler noget eller om det bare er min kæreste der tror at han har sagt noge til mig men så har han det alligevel ikke og når jeg så spørger om noget så påstår han at det har han svaret på. Andre??

Jeg har prøvet det flere gange... Men vi ved at jeg er glemsom...

Anmeld Citér

21. juni 2015

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Herhjemme er det min kæreste der bliver ved med at spørge mig om de samme ting. Vi er kommet frem til at det er fordi han "glemmer" at høre rigtigt efter, altså han tænker måske lidt på noget andet imens jeg svare og derfor sætter det sig ikke fast i hukommelsen. Hvis det giver mening. Det er udpræget værre med ham, hvis han har meget om ørene.

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Jeg har prøvet det flere gange... Men vi ved at jeg er glemsom...

Hvordan ved I at det er dig der er glemsom??

Anmeld Citér

21. juni 2015

Ms.Momo

Anonym skriver:

Hvordan ved I at det er dig der er glemsom??

Fordi min kæreste og jeg har kendt hinanden hele livet og der er flere ting fra min barndom/ungdom som de har kunnet fortælle anekdoter/interne jokes om som jeg ikke fatter fordi jeg ikke kan huske det.

Vi sidder også hver aften og laver To do lister med ting jeg skal huske at gøre næste dag, f.eks. støvsuge de og de rum. Ellers glemmer jeg dem. 

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Fordi min kæreste og jeg har kendt hinanden hele livet og der er flere ting fra min barndom/ungdom som de har kunnet fortælle anekdoter/interne jokes om som jeg ikke fatter fordi jeg ikke kan huske det.

Vi sidder også hver aften og laver To do lister med ting jeg skal huske at gøre næste dag, f.eks. støvsuge de og de rum. Ellers glemmer jeg dem. 

Ok. Ja, så er det nok helt sikkert at det er dig der er glemsom. Ved du hvorfor du er det?

Anmeld Citér

21. juni 2015

Ms.Momo

Anonym skriver:

Ok. Ja, så er det nok helt sikkert at det er dig der er glemsom. Ved du hvorfor du er det?

Ikke 100% men jeg har en mistanke om at det er fra min søns fødsel.

Han kom til ved akut kejsersnit da jeg var 39+0 fordi jeg gik i kramper pga. svangerskabsforgiftning og jeg kan intet huske fra jeg blev indlagt natten før til vi blev kørt på barselsgangen mandag formiddag - han er født fredag aften.

Anmeld Citér

21. juni 2015

Sprit25

Min kæreste har hukommelse som en si når det kommer til ting jeg siger. Vi er nået frem til jeg fortæller ham for meget også hører han ikke efter. Så her er det en information af gangen. 

Hvad er du bange for st fejle

Anmeld Citér

21. juni 2015

MomInTheMaking

Sprit25 skriver:

Min kæreste har hukommelse som en si når det kommer til ting jeg siger. Vi er nået frem til jeg fortæller ham for meget også hører han ikke efter. Så her er det en information af gangen. 

Hvad er du bange for st fejle

haha.. ja, den del med for mange informationer på én gang er faktisk også noget jeg skulle have haft med.

Anmeld Citér

21. juni 2015

Benjamins'mor

Det oplever jeg tit, men jeg tror lidt det er en blanding. 

Nogen gange glemmer jeg det, andre gange har han bare tænkt det men ikke sagt det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.