Lyst til en uge i stråtækt idyl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
5 svar
2 synes godt om
21. juni 2015

speltjuntaen

Vi vil gerne bytte vores hus i 2015 uge 30/31.

Vi bor i en lille idyllisk landsby i Morten Korch-stil i et renoveret bondehus med plads til udfoldelse for hele familien. Hyggelig have med gynge og trampolin, legeplads over gaden.Telt kan bruges i haven. Det tager 25 min. til København Centrum,10 min. til Roskilde- bil kan evt. indgå.

Vi søger hus i Danmark eller andet land, med plads til 2 voksne og 2 børn. Gerne tæt på vand,-men ingen betingelse. Vi passer godt på Jeres hus og rydder op efter os.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
speltjuntaen skriver:

Vi bor i en lille idyllisk landsby i Morten Korch-stil i et renoveret bondehus med plads til udfoldelse for hele familien. Hyggelig have med gynge og trampolin, legeplads over gaden.Telt kan bruges i haven. Det tager 25 min. til København Centrum,10 min. til Roskilde- bil kan evt. indgå.

Vi søger hus i Danmark eller andet land, med plads til 2 voksne og 2 børn. Gerne tæt på vand,-men ingen betingelse. Vi passer godt på Jeres hus og rydder op efter os.

Fantastisk ide - hvis vi havde haft ferie på det tidspunkt, ville jeg gerne bytte, men min datter får først sommerferie fra skolen 24. juli   

Anmeld Citér

21. juni 2015

bøllen

speltjuntaen skriver:

Hejsa

har selv samme tanke et par gange er det begge uger i søger ??

og har I noget tanke om hvor i Danmark det skulle være ??

Anmeld Citér

21. juni 2015

speltjuntaen

PT skriver:

Fantastisk ide - hvis vi havde haft ferie på det tidspunkt, ville jeg gerne bytte, men min datter får først sommerferie fra skolen 24. juli   

Vi kan også nøjes med uge 31, 24.-31.juli 

Hvad har du i så fald at bytte med hvis det er interessant for dig?

Anmeld Citér

21. juni 2015

speltjuntaen

bøllen skriver:

Hejsa

har selv samme tanke et par gange er det begge uger i søger ??

og har I noget tanke om hvor i Danmark det skulle være ??

Det kan sagtens være bare en af ugerne, og det vi leder efter er et hus i naturen med lys og luft, meget gerne i nærheden af vand til badning, fiskning eller kanosejlads ...hvad ville du have at bytte med?

Anmeld Citér

21. juni 2015

bøllen

speltjuntaen skriver:

Det kan sagtens være bare en af ugerne, og det vi leder efter er et hus i naturen med lys og luft, meget gerne i nærheden af vand til badning, fiskning eller kanosejlads ...hvad ville du have at bytte med?

Bor i hus på 190 kvm med have i stille villakvarter. Med trampolin , legehus ( gynge )& sandkasse . Fælles legeplads i baghaven.

vores hus ligger i Nordjylland , en lille by med strand & havn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.