Graviditets-yoga-dvd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juni 2015

JanneCMJ

Jeg er på udkig efter en yoga-dvd til hjemmebrug

Jeg har kigget lidt på 'Gravid yoga med Trine Hedegaard' og  'Yoga for gravide'...

Er der en eller flere der har erfaring med ovenstående eller evt. andre der kan anbefales?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2015

Millz81

Jeg har Gravid Yoga på dvd - mener det er med hende, du nævner. Og jeg synes faktisk, den er rigtig god. Jeg har desværre bare ikke været så motiveret til at bruge den, som jeg havde håbet ��

Den kan bruges af alle - også dem som ikke har erfaring med at dyrke yoga. Den er på ingen måder hård - så hvis du vil have sved på panden og styrke i kroppen, skal du nok dyrke anden form for motion. Men den er et god redskab til at koble af og lave nogle øvelser som kan mindske smerter (den styrker især lænd, ryg og bækken)... 

Og så er hun behagelig at lytte til, mens hun instruerer. Nogle yoga-undervisere kan i min optik godt have nogle lidt trælse og hippie-agtige stemmer og måder at forklare ting på, som kan være trættende at lytte til i længden...

Anmeld Citér

22. juni 2015

JanneCMJ

Millz81 skriver:

Jeg har Gravid Yoga på dvd - mener det er med hende, du nævner. Og jeg synes faktisk, den er rigtig god. Jeg har desværre bare ikke været så motiveret til at bruge den, som jeg havde håbet ��

Den kan bruges af alle - også dem som ikke har erfaring med at dyrke yoga. Den er på ingen måder hård - så hvis du vil have sved på panden og styrke i kroppen, skal du nok dyrke anden form for motion. Men den er et god redskab til at koble af og lave nogle øvelser som kan mindske smerter (den styrker især lænd, ryg og bækken)... 

Og så er hun behagelig at lytte til, mens hun instruerer. Nogle yoga-undervisere kan i min optik godt have nogle lidt trælse og hippie-agtige stemmer og måder at forklare ting på, som kan være trættende at lytte til i længden...

Tak for dit svar

Formålet er egentligt at bruge det som et supplement (afspænding) til min træning. 

- dejligt at høre at hun ikke er alt for træls at høre på

Anmeld Citér

24. juni 2015

Millz81

JanneCMJ skriver:

Tak for dit svar

Formålet er egentligt at bruge det som et supplement (afspænding) til min træning. 

- dejligt at høre at hun ikke er alt for træls at høre på

Så vil jeg bestemt anbefale dig at købe den

Rigtig god fornøjelse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.