Service til børnefødselsdag (40+ gæster)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
3 svar
3 synes godt om
21. juni 2015

Marmuccuself

Jeg har lovet tvillingerne et brag af en 2 x 10 års fødselsdagsfest for familien, og de forlanger matchende service ved alle kuverter. Det havde jeg i første omgang lovet dem, men jeg har f.eks. kigget på  http://www.faxeteltudlejning.dk/service/ - og det er jo vildt dyrt at leje! Har ikke regnet det 100% igennem, men det bliver jo mindst 30-40 kr. pr. couvert - for en enkelt fest. Så vidt jeg kan se, er det faktisk billigere at købe selv, men før jeg gør noget overilet:

1) - nogen der kender billige steder på Sjælland at leje?
2) - nogen der ligger inde med service ti mindst 45 couverter, som vil låne det til os mod betaling? (vi henter og bringer selv - Sjælland)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker om det evt ku betaler sig at købe det i IKEA? Vh stine

Anmeld Citér

21. juni 2015

Fremad

Marmuccuself skriver:

Jeg har lovet tvillingerne et brag af en 2 x 10 års fødselsdagsfest for familien, og de forlanger matchende service ved alle kuverter. Det havde jeg i første omgang lovet dem, men jeg har f.eks. kigget på  http://www.faxeteltudlejning.dk/service/ - og det er jo vildt dyrt at leje! Har ikke regnet det 100% igennem, men det bliver jo mindst 30-40 kr. pr. couvert - for en enkelt fest. Så vidt jeg kan se, er det faktisk billigere at købe selv, men før jeg gør noget overilet:

2) - nogen der ligger inde med service ti mindst 45 couverter, som vil låne det til os mod betaling? (vi henter og bringer selv - Sjælland)

Vi har købt i ikea.. tallerkner 5 kr pr stk, glas 5 kr pr stk.. bestik fåes rigtig billigt ellers så lån af nogle af gæsterne....

det er tit meget billigere at købe end låne desværre... skal du ikke bruge det bagefter så kan det nemt sælges på div salgs sider 

Anmeld Citér

21. juni 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Marmuccuself skriver:

eller så prøv evt genbrug. Der ja man få til få penge og ofte har de meget ens.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.