Så langt så godt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
2 svar
23 synes godt om
20. juni 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Så har jeg fået praktikplads med start fra mandag :)

Nu skal jeg ud og prøve kræfter med at være i en delikatesse :D

Jeg har lige været igennem et 2- ugers forløb med fokus på opskæring af gris :D Det var faktisk ret spændende :) Jeg er god til det men er lidt for forsigtig så det tager for lang tid ;) men det er bare rutine der skal til så skal det nok blive bedre :D

Bliver spændende at starte, men også superhårdt da jeg kommer til at have omkring en times transport pr. vej og skal møde kl. 7...

Det betyder at jeg skal hjemmefra omkring kl. 5.30, hvilket er før sønnen vågner og starter sin dag... 

Det bliver også superhårdt at skulle være væk og igang så længe ad gangen...

torsdag bliver allerværst da det er fra 7-18...

Men jeg giver det en skalle i håbet om en elevplads fra august :)

Sønnen springer bare fremad efter skiftet til den nye børnehave :D

Det er super fantastisk at opleve en så glad dreng :) Hans kropssprog er også blevet meget mere åbent og han har fået meget mere selvtillid til at bede om hjælp og sige fra :)

Han har fundet en pige fra en anden stue som han allerede siger: Det er min gode ven *Bip* :D

Han kalder et andet barn for sin ven, mit hjerte smeltede lige af lykke :D

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

Wampires

Ville lige opdatere her :)

det viste sig hurtigt at det slet ikke var det rigtige match for mig at være der desværre...

Men jeg er bestemt ikke opgivende af den grund :)

Fik noget positivt feedback med på vejen, og har lært en masse om mig selv i løbet af de 2.5 uger jeg har været der :)

Lært noget om hvor meget jeg er villig til at ofre for et arbejde, og hvor min smertegrænse går :)

Lært noget om mine stress-tegn igen, lært hvornår det starter og hvad jeg kan gøre for at mindske det ;)

det har været en noget mixet oplevelse :)

Det var meget gensidigt at vi var enige om at det ikke fungerede og at jeg derfor idag ville have sidste dag efter vores møde med min vejleder fra skolen :)

havde ringet igår og snakket med min vejleder så hun vidste hvordan jeg havde det inden mødet :)

Så nu arbejder hun på højtryk indtil fredag hvor hun går på ferie på om hun kan skaffe mig en ny praktikplads inden at uddannelsen starter til august ;)

Anmeld Citér

8. juli 2015

Wampires

og så skal jeg allerede til samtale imorgen :D

Dog stadig i KBH men fik af vide at de næsten aldrig møder klokken 7  

Først senere 

Håber på det passer bedre og at jegmåske kan få lokket 2 fridage i uge 30 så jeg stadig når at nyde at sønnen holder ferie der 

Men vi må se for jeg ønsker heller ikke at sætte en mulig elevplads og fremtidigt arbejde over styr...

Det er meget svært for mig for jeg har det bedst med bare at være hjemme og passe på min familie...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.