Hej håber i kan komme med gode råd
Vores søn er er lige omkring 2½ år og han har i en måneds tid, slået os rigtig meget. Det er meget ofte i hovedet og som en lussing.
Det er især, når han skal skiftes, have tøj på om det så er alm, tøj, nattøj, eller overtøj. Lige nu vil han heller ikke sove fordi vi har været nød til at tage siden af hans tremmeseng da han ellers kravler over. Så hver gang han kommer ud af sengen eller værelset og vi skal putte ham igen, slår han og han gør det for at prøve grænser. Han griner os op i hovedet når vi siger nej og han bliver ved og ved uanset hvordan vi siger nej, at vi siger vi bliver ked af det, at det gør av osv.
Jeg kan slet ikke holde hovedet koldt i nogle situationer, fordi jeg bliver så frustreret og fordi jeg er så træt af at have de her kampe med ham hele tiden.
Har prøvet at snakke med ham om at hvis han gerne vil have kontakt med os, gerne vil fjolle er andre grunde til at han slår i stedet for at bruge ord. Så skal han bare sige hvad han har lyst til. f.eks. han slår mig og ligger op til leg og fjol. Så sagde jeg til ham, at han kan sige mor fjolle og at jeg gerne vil fjolle med ham.
Anmeld
Citér