2 dage før test dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juni 2015

sa82

Jeg står i denne situation, har lige afsluttet et ivf forløb, og fik sat en fin blastdosyst æg op.. Jeg har testdag her den 22, som osse er den dag jeg forventer mens. I dag her 2 dage før er jeg begyndt at få noget som minder lidt om mens blødning, med en lille smule frisk blod og med små brune klumper, og har meget mild mens murren.

Det er ikke noget som jeg har oplevet før, og bliver en smule bekymret over dette..

Er der nogen der har oplevet noget lignende ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2015

Carina:-)

Jeg kan huske et familiemedlem der fortalte det samme og fik et hormon efter hun havde fået lagt æg op som gjorde slimhinderne sarte og hun fortalte at hun havde oplevet klumper med blod der kom ud og var blevet bange men det var åbenbart det der hormon der var skyld i det.

Ved ikke om du også tager sådan noget,men hvis du gør kunne det måske være det?

Undskyld for et kringlet svar,og håber der kommer en der kan sige noget mere men kom lige i tanke om hende da det mindede om det hun fortalte :) 

Anmeld Citér

21. juni 2015

sa82

Jeg kan huske et familiemedlem der fortalte det samme og fik et hormon efter hun havde fået lagt æg op som gjorde slimhinderne sarte og hun fortalte at hun havde oplevet klumper med blod der kom ud og var blevet bange men det var åbenbart det der hormon der var skyld i det.

Ved ikke om du også tager sådan noget,men hvis du gør kunne det måske være det?

Undskyld for et kringlet svar,og håber der kommer en der kan sige noget mere men kom lige i tanke om hende da det mindede om det hun fortalte  

Jeg skulle nok lige have skrevet at jeg er på det gele men mit udflåd fra æg oplægning har indtil nu kun været hvide klumper, ikke brunligt, som er startet igår, kan dette være pga graviditet, og hvor mange har oplevet dette???

Hvor meget må man bløde før det kan være skidt, da en plet blødning kan diffineres??? hvad er for meget og hvad er acceptabelt??

jeg har mens ligende smerter men slet ikke i den grad af hvad jeg normalt har, kan det være pga det gele??

Men er der andre som har oplevet det samme, del endlig jeres forløb/erfaringer, da dette er nyt for mig...

Anmeld Citér

23. juni 2015

sa82

sa82 skriver:

Jeg skulle nok lige have skrevet at jeg er på det gele men mit udflåd fra æg oplægning har indtil nu kun været hvide klumper, ikke brunligt, som er startet igår, kan dette være pga graviditet, og hvor mange har oplevet dette???

Hvor meget må man bløde før det kan være skidt, da en plet blødning kan diffineres??? hvad er for meget og hvad er acceptabelt??

jeg har mens ligende smerter men slet ikke i den grad af hvad jeg normalt har, kan det være pga det gele??

Men er der andre som har oplevet det samme, del endlig jeres forløb/erfaringer, da dette er nyt for mig...

Det kan da ikke passe der ikke er nogle som har stået i samme situation???

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.