Hvor tidligt med symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

238 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. juni 2015

Anonym trådstarter

Vi har nu prøvet at lave baby nr. 2 i 11 mdr. Jeg er ved at være godt utålmodig! Jeg havde ægløsning onsdag i sidste uge - 3 dage efter min sidste mens. første dag. Jeg tænker at jeg så først har testdag på onsdag. Men de sidste par dage har jeg virkelig haft ømme bryster og tisser konstant. Jeg tænker selv at det er fordi jeg gerne vil være gravid at jeg har det sådan, men min nysgerrighed fik mig til at tage en test, og der kom en meget! utydelig streg. Det kan selvfølgelig være en skyggestreg eller indbildning, men jeg tænker, at hvis jeg er blevet gravid i den her cyklus, om det så kan passe at jeg allerede har symptomer? Med den første fik jeg først de symptomer ved 8. uge.. 

Er det mig der bilder mig selv noget ind, eller kan det godt passe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

Vi har nu prøvet at lave baby nr. 2 i 11 mdr. Jeg er ved at være godt utålmodig! Jeg havde ægløsning onsdag i sidste uge - 3 dage efter min sidste mens. første dag. Jeg tænker at jeg så først har testdag på onsdag. Men de sidste par dage har jeg virkelig haft ømme bryster og tisser konstant. Jeg tænker selv at det er fordi jeg gerne vil være gravid at jeg har det sådan, men min nysgerrighed fik mig til at tage en test, og der kom en meget! utydelig streg. Det kan selvfølgelig være en skyggestreg eller indbildning, men jeg tænker, at hvis jeg er blevet gravid i den her cyklus, om det så kan passe at jeg allerede har symptomer? Med den første fik jeg først de symptomer ved 8. uge.. 

Er det mig der bilder mig selv noget ind, eller kan det godt passe?

du havde æl 3 dage efter din mens var startet? Forstår det ikke helt. 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

du havde æl 3 dage efter din mens var startet? Forstår det ikke helt. 

Det er da også helt forkert skrevet  

Min mens startede søndag for fire uger siden, så med cyklus på 28 dage ville jeg have æl søndag for 14 dage siden, men æl-test viste at jeg havde æl onsdag i sidste uge. 

Lidt indviklet, men håber du forstår

Anmeld Citér

20. juni 2015

pastry26

Er du vant til at få symptomer? Jeg er selv lidt tvivlende ift. når man tester tidligt (se bare seneste indlæg), men prøv da om et par dage igen. Er  sikker på der stadig er en chance for at du er gravid!

Anmeld Citér

20. juni 2015

Diosa85

Der er jo ingen graviditeter der er ens. Ikke engang sine egne. Jeg er i uge 34 og har stadig ingen symptomer på graviditet. Det er kun når lillemanden mosler rundt at jeg mærker til graviditeten. Har ingen kvalme eller noget som helst haft. Så kan jo være du bare er ligeså heldig og slipper for alle generne denne gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.