Biokemisk, hvem har oplevet det og hvorda?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juni 2015

Appelsin

skriver da jeg vil høre om der er nogen der vil dele sine oplevelser. Kan forstå at mange har testet positivt og så fået mens kort tid efter. Jeg har testet efter men 7 dage efter da jeg fik diverse symptomer. En test var svag positivt en negativt. Tager det bare så lang tid for kroppen at komme af med hormonerne igen?? For har stadigvæk al de her symptomer. Og når den sidste test var negativ, bør symptomerne ik været forsvundet der? Synes kun det bliver værre . Nu er det halvanden uge siden sidste mens. Og hvis det ik var noget biokemisk, hvorfor hsr jeg så al de her symptomer 7 dage efter?? Underligt tidspunkt. Om der mon bare er rod i alting??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2015

Klumpe-dumpe

Appelsin skriver:

skriver da jeg vil høre om der er nogen der vil dele sine oplevelser. Kan forstå at mange har testet positivt og så fået mens kort tid efter. Jeg har testet efter men 7 dage efter da jeg fik diverse symptomer. En test var svag positivt en negativt. Tager det bare så lang tid for kroppen at komme af med hormonerne igen?? For har stadigvæk al de her symptomer. Og når den sidste test var negativ, bør symptomerne ik været forsvundet der? Synes kun det bliver værre . Nu er det halvanden uge siden sidste mens. Og hvis det ik var noget biokemisk, hvorfor hsr jeg så al de her symptomer 7 dage efter?? Underligt tidspunkt. Om der mon bare er rod i alting??

Har du prøvet at teste igen? 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Anpau

Appelsin skriver:

Jeg havde en bio i sidste cyklus. Havde store ømme bryster, tog en test - den var positiv. To dage efter fik jeg mens, og dagen efter testede jeg negativ. Symptomerne stoppede med det samme efter menstruation. Tror godt det kan tage lidt tid, men en uge synes jeg lyder af meget. 

Øjet kan dog ikke lige forstå på dig, om det var din normale mens du fik? Synes du skal teste igen om et par dage, hvis du stadig har symptomer

Anmeld Citér

20. juni 2015

lillelille

Jeg fik en bio í april/mai. Ég fik mine mens som jeg plejer í april, men 3 dage efter jeg var færdig så begyndte det at bløde igen. Efter jeg det havde blødt i 3 dage tog jeg en gravitedstest (jeg ved ikke hvorfor) og den var positivt. Jeg fik time hos min gynækolog, men hun kunne ikke se noget, så det var en bio. Det blødte i 2 uger, en uge senere fik jeg ÆL og nu er jeg gravid Men jeg fik ikke nogle symptomer, men jeg tænkte hellere ikke på det fordi jeg fik også mine mens.. 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Appelsin

Tak for svar. Jeg ved ik hvad der er normalt mere, droppede pillerne den 9. april, det blødte to uger efter, så var der en uges ro, og så har det blødt igen. Og så gik der næsten tre uger og så blødte det i 7 dage men kun de første tre dage med blod, de sidste 4 var sådan lidt plet blødning. Og så gik der atter 7 dage også fik jeg al de her symptomer, det er meget forvirrende , men det er måske bare sådan det er, før kroppen har fundet sig selv

Anmeld Citér

20. juni 2015

Appelsin

Klumpe-dumpe skriver:

Har du prøvet at teste igen? 

Testede i onsdags hvor den så ud til at være positiv og igen igår hvor den var negativ. Har begge gange testet eftermiddag/aften, ved godt det ik er optimalt 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Appelsin

lillelille skriver:

Jeg fik en bio í april/mai. Ég fik mine mens som jeg plejer í april, men 3 dage efter jeg var færdig så begyndte det at bløde igen. Efter jeg det havde blødt i 3 dage tog jeg en gravitedstest (jeg ved ikke hvorfor) og den var positivt. Jeg fik time hos min gynækolog, men hun kunne ikke se noget, så det var en bio. Det blødte i 2 uger, en uge senere fik jeg ÆL og nu er jeg gravid Men jeg fik ikke nogle symptomer, men jeg tænkte hellere ikke på det fordi jeg fik også mine mens.. 

Tillykke  det er dejligt at høre. Jeg er spændt på at se om det også kan lykkedes her, det er svært at forestille sig, jeg ved ik, måske er det bare svært at se dig selv sådan? Men det ville jo være et af livets største gaver

Anmeld Citér

20. juni 2015

Anpau

Appelsin skriver:

Tak for svar. Jeg ved ik hvad der er normalt mere, droppede pillerne den 9. april, det blødte to uger efter, så var der en uges ro, og så har det blødt igen. Og så gik der næsten tre uger og så blødte det i 7 dage men kun de første tre dage med blod, de sidste 4 var sådan lidt plet blødning. Og så gik der atter 7 dage også fik jeg al de her symptomer, det er meget forvirrende , men det er måske bare sådan det er, før kroppen har fundet sig selv

Det kan altså også bare være din krop der skal vænne sig til ikke at være styret af hormoner mere. Det er kun to måneder siden du droppede pillerne. For nogle der det halve år, før de får en normal cyklus igen. 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Chellie

Jeg havde en bio for et års tid siden .. Jeg testede meget svagt positivt et par dage, men uden der var nogen udvikling i stregen, den blev ved med st være meget svag.. Symptomer havde jeg masser af de første to-tre dage, men de gik i sig selv igen fuldstændig, og en dags tid efter fik jeg mens .. Jeg testede ikke igen bagefter, da mens var så kraftig.

Men jeg havde adskillige måneder bagefter, hvor jeg var meget mere mærket af cyklus, end jeg nogensinde har været tidligere (ømme bryster og andre graviditets-symptomer, så snart ægløsning var overstået), uden der var nogen graviditet overhovedet .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.