navn til online butik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2015

Anonym trådstarter

Heeej alle sammen :-)  

Mig og min veninde står og gerne vil åbne en online butik til børn. - tøj,  legetøj osv. 

Men hvad pokker skal vores butik hedde.?  Vi er helt lost. Er der nogle af jer med gode forslag ? 

Knus herfra 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2015

Muffinmus

Hmm

Guldregn

Shop-unik

Butik ærtebælg

solsikken

Anmeld Citér

20. juni 2015

Karina84

Jeg ved godt at det er lidt udenfor emnet... og så alligevel kan min undren måske åbne op for nogle ideer 

Jeg synes nemlig der er et hav af online butikker (og fysiske for den sags skyld) der sælger børnetøj og ting til børneværelset. Hvad er det der gør hendes shop unik ift. de 100 andre der findes? Hvad skal få mig til at besøge hendes frem for nogle af de andre? Skal lige siges at jeg sjældent handler på nettet, men jeg støder på siderne hele tiden, og jeg undres ofte over om det overhovedet kan løbe rundt?

Anmeld Citér

20. juni 2015

Happiness

Karina84 skriver:

Jeg ved godt at det er lidt udenfor emnet... og så alligevel kan min undren måske åbne op for nogle ideer 

Jeg synes nemlig der er et hav af online butikker (og fysiske for den sags skyld) der sælger børnetøj og ting til børneværelset. Hvad er det der gør hendes shop unik ift. de 100 andre der findes? Hvad skal få mig til at besøge hendes frem for nogle af de andre? Skal lige siges at jeg sjældent handler på nettet, men jeg støder på siderne hele tiden, og jeg undres ofte over om det overhovedet kan løbe rundt?

Tænker jeg også.

Jeg bruger så webshopping flittigt, men der er rigtig mange forskellige, og kender flere bekendte der har forsøgt sig, og endte med at lukke, med et stort tab. 

Tror man virkelig skal tænke det igennem. Det er ikke bare ligetil. 

Til TS:

Jeg kan ikke komme på et navn, men det skal være et unikt et, men et som også fortæller hvad der sælges. Så er der større chance for man finder den.

Anmeld Citér

20. juni 2015

Vivienne

Børnetamtam 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.