Ændringer efter p-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

231 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juni 2015

Anonym trådstarter

Er helt ny herinde, så kom til at oprette indlægget under graviditet, men det er vist her, det bør være. Så prøver lige igen! 

Håber nogle af jer måske har oplevet noget lignende.. jeg smed mine p-piller den 22/5 med ønske om graviditet, og havde menstruation fra den 25/5. 

præcis 14 dage efter, den 8/6 begyndte jeg at få kvalme om aftenen og har haft det stort set hver dag siden. Det kommer om formiddagen og bliver det meste af dagen - til tider meget slemt. Jeg kan samtidig mærke, det nærmest spænder i underlivet. Den seneste uge sådan, at min både min kæreste og jeg kan mærke det er anderledes under sex. Han føler, at han "støder" på noget øverst og ikke kan komme helt ind som normalt.. undskyld sproget! :-) er der andre, der har oplevet det? 

Har testet for graviditet, men med negativt svar endnu i hvert fald. :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

julielind

Umiddelbart lyder det til at det er symptomer efter p pille stop. der kan kroppen nemlig godt té sig underligt og give symptomer på graviditet.

Du har vel testdag omkring d. 25 juni? Så vent for guds skyld med at teste til der  Selvom det er SÅÅÅ svært at vente.

Mit råd til dig er: Test når du har testdag og så lad være med at tænke over dine symptomer nu her, for det gør bare dig selv endnu mere skør end de gavner. Normalt starter graviditetssymptomerne også først senere  I hvert fald først efter man har testet positiv.

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anonym trådstarter

julielind skriver:

Umiddelbart lyder det til at det er symptomer efter p pille stop. der kan kroppen nemlig godt té sig underligt og give symptomer på graviditet.

Du har vel testdag omkring d. 25 juni? Så vent for guds skyld med at teste til der  Selvom det er SÅÅÅ svært at vente.

Mit råd til dig er: Test når du har testdag og så lad være med at tænke over dine symptomer nu her, for det gør bare dig selv endnu mere skør end de gavner. Normalt starter graviditetssymptomerne også først senere  I hvert fald først efter man har testet positiv.

Tusind tak for svaret! Det er lige præcis til at blive skør af alle de symptomer. Specielt når man ikke aner, hvad der er hvad..  jeg vidste godt, at kvalme var en normal reaktion på p-pille stop, var mere i tvivl om det andet. Men mange tak, jeg må vente og se 

Anmeld Citér

19. juni 2015

julielind

Anonym skriver:

Tusind tak for svaret! Det er lige præcis til at blive skør af alle de symptomer. Specielt når man ikke aner, hvad der er hvad..  jeg vidste godt, at kvalme var en normal reaktion på p-pille stop, var mere i tvivl om det andet. Men mange tak, jeg må vente og se 

Ja vent og se. Den der ventetid er bare så lang, men den er det værd, så man ikke går og bliver skrup skør

Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.