Når PB bare gør ondt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juni 2015

Anonym trådstarter

Jah.. Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg. Have luft tror jeg.. Vi har været igang med PB siden december. Og ved godt det i realiteten ikke er særlig lang tid. Men det føles sådan når man bare sådan ønsker sig endnu en lille filur. Lige idag er bare sådan en dag hvor jeg bare er ked af det ikke er lykkedes endnu. hvor jeg bare har lyst til at sige F*** det hele, så kan de gøre lige meget. Jeg har så tit haft en svag streg indenfor tid, men har ikke været gravid. Det tærer bare endnu mere på mig. 

Jeg har 3 mirakler i forvejen. og dem er jeg selvfølgelig dybt taknemmelig for! Det ville bare fuldende vores familie med en mere. Det er bare en rigtig øv dag! Hvorfor kan vi ikke bare få de to magiske streger.

Trængte lige til at komme ud med det. Tak fordi du læste med.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

Kærlighediminmave

Forstår dig, vi har prøvet siden maj 2014. Blev gravid i april men mistede. Nu er vi i fertilitets behandling behandling mislykkedes, 2 forsøg som vi er ved nu kan vi ikke nå at gøre færdig før de går på ferie. Så det ender vi nok med at blive afbrudt medmindre der er sket et mirakel med mine æg på mandag. Derudover er alle, og jeg mener ALLE mine venner gravide nu. Det er herligt ikke? vi må bare vente og være tålmodige 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

Forstår dig, vi har prøvet siden maj 2014. Blev gravid i april men mistede. Nu er vi i fertilitets behandling behandling mislykkedes, 2 forsøg som vi er ved nu kan vi ikke nå at gøre færdig før de går på ferie. Så det ender vi nok med at blive afbrudt medmindre der er sket et mirakel med mine æg på mandag. Derudover er alle, og jeg mener ALLE mine venner gravide nu. Det er herligt ikke? vi må bare vente og være tålmodige 

Ja alle er bare gravide lige i tiden. Min ene søster har lige født for 3 måneder siden og min anden søster skal føde om 2 måneder. Så det bliver rigtig tværet ud i hovedet på mig.

Det er træls når de lægger behandlingerne så de falder sammen med sommerferien. Jeg håber virkelig at i kan nå det inden 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Ja alle er bare gravide lige i tiden. Min ene søster har lige født for 3 måneder siden og min anden søster skal føde om 2 måneder. Så det bliver rigtig tværet ud i hovedet på mig.

Det er træls når de lægger behandlingerne så de falder sammen med sommerferien. Jeg håber virkelig at i kan nå det inden 

Tror det desværre ikke. Chancen for at mine æg udvikler sig fra 1-2 mm til omkring 19-20 mm på 5 dage er minimal. Håber bare jeg selv er heldig at få naturlig ægløsning og vi så kan gøre det færdig på naturlig vis. 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

Tror det desværre ikke. Chancen for at mine æg udvikler sig fra 1-2 mm til omkring 19-20 mm på 5 dage er minimal. Håber bare jeg selv er heldig at få naturlig ægløsning og vi så kan gøre det færdig på naturlig vis. 

Ja okay. Sender en masse god energi imod jer og krydser fingre!

Anmeld Citér

19. juni 2015

Johild

Kender SÅ godt de dage hvor man bare tænker fu?:"-"/(...

vi har været i gang siden september 2014 og runder 10 mdr lige om lidt...

vi har en dejlig dreng fra tidligere som kun tog 3 mdr at lave, så vi kan sagtens...

men vi er nået dertil hvor min mand også er utålmodig og han er normalt et utrolig tålmodigt menneske...

Til jer...!!

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Jah.. Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg. Have luft tror jeg.. Vi har været igang med PB siden december. Og ved godt det i realiteten ikke er særlig lang tid. Men det føles sådan når man bare sådan ønsker sig endnu en lille filur. Lige idag er bare sådan en dag hvor jeg bare er ked af det ikke er lykkedes endnu. hvor jeg bare har lyst til at sige F*** det hele, så kan de gøre lige meget. Jeg har så tit haft en svag streg indenfor tid, men har ikke været gravid. Det tærer bare endnu mere på mig. 

Jeg har 3 mirakler i forvejen. og dem er jeg selvfølgelig dybt taknemmelig for! Det ville bare fuldende vores familie med en mere. Det er bare en rigtig øv dag! Hvorfor kan vi ikke bare få de to magiske streger.

Jeg forstår dig udmærket. Vi har selv prøvet siden juli 2014, og det er bare rigtig hårdt og frustrerende når det ikke vil lykkes  Jeg går stadig og håber den er der hver måned, men er heldigvis blevet bedre til at trække på skuldrene når så min menstruation kommer. Selvom jeg også har dage hvor jeg bare synes det hele er pisse hamrende uretfærdigt!

Anmeld Citér

19. juni 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Kan desværre ikke sætte mig ind i din situation, men ville bestemt ikke gå uden at sende et kram 

og fordi du har 3 skønne børn i forvejen, betyder det jo ikke at man ikke ønsker nr 4 ligeså højt 

sender en masse baby'støv afsted til jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.