Mit navn er... tålmodighed.. ELLER.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juni 2015

Mynewlife

Nå.. Skal vi ikke lave en en lille hyggetråd.. Der er omkring en uge til jeg ville være omkring 4+0.. Og skal virkelig have noget at give mig til indtil da..

Hvor gamle var i ved jeres første?

Hvor lang tid tog det jer at blive gravide?

Nogle der er ligeså langt som mig (2+5) der har nogen symptomer? Eller jer der dengang var 2+5 der havde symptomer?

Og selvfølgelig hvornår skal i teste?
Jeg skal teste den 27

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2015

Mayaa

Hej. 

Jeg er 2+5 idag og har også testdag den 27/6. De symptomer jeg har er lidt ømme bryster og en smule ondt i lænden. Håber håber håber at den er der denne cyklus. Krydser fingre for os begge. 

Hvad har du af symptomer?

Anmeld Citér

18. juni 2015

Mullesmith

Jeg var 25 første gang, husker ikke symptomer så tidligt. Denne gang fik jeg symptomer 3+2. Krydser fingre for den er der hos dig 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Trine89

Jeg var 21 (blev 22 måneden efter)

Det tog 4 mdr. men det første. Og nu er vi igang med nr to. og vi er på 2. måned nu.

Nogle der er ligeså langt som mig (2+5) der har nogen symptomer?

Jeg er ca 2+2 nu, jeg tror nok jeg æl-smerte i tirsdags, så der går nok lige et par dage endnu inden jeg mærker til noget.

Eller jer der dengang var 2+5 der havde symptomer?

Ved den første, havde jeg ikke rigtig nogle symptomer, der tog jeg faktisk en test fordi jeg regnede med at den ville være negativ, og så ville jeg gerne bare have det bekræftet så jeg kunne give den gas til julefrokosten vi skulle til dagen efter. Men det kunne jeg ikke komme til alligevel for den var sku positiv den test  

Jeg har testdag den 30 juni. 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Mynewlife

Mayaa skriver:

Hej. 

Jeg er 2+5 idag og har også testdag den 27/6. De symptomer jeg har er lidt ømme bryster og en smule ondt i lænden. Håber håber håber at den er der denne cyklus. Krydser fingre for os begge. 

Hvad har du af symptomer?

Eller med mindre jeg har en kort fase igen denne måned så er jeg 3+0... Men det må tiden jo vise

Men ja.. Jeg har ømme bryster, smerter i livmoderen, Implationssmerter? , kvalme!

Men det kan jo være min krop driller mig.. Døjer SJÆLDENT med kvalme  

Hvor længe har i prøvet? 

Jeg håber virkelig også for os 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Mynewlife

Trine89 skriver:

Jeg var 21 (blev 22 måneden efter)

Det tog 4 mdr. men det første. Og nu er vi igang med nr to. og vi er på 2. måned nu.

Nogle der er ligeså langt som mig (2+5) der har nogen symptomer?

Jeg er ca 2+2 nu, jeg tror nok jeg æl-smerte i tirsdags, så der går nok lige et par dage endnu inden jeg mærker til noget.

Eller jer der dengang var 2+5 der havde symptomer?

Ved den første, havde jeg ikke rigtig nogle symptomer, der tog jeg faktisk en test fordi jeg regnede med at den ville være negativ, og så ville jeg gerne bare have det bekræftet så jeg kunne give den gas til julefrokosten vi skulle til dagen efter. Men det kunne jeg ikke komme til alligevel for den var sku positiv den test  

Jeg har testdag den 30 juni. 

Spændende!

Sjovt med julefrokosten! 

Håber også du har en positiv test om et par uger!

Anmeld Citér

18. juni 2015

Mynewlife

Er der andre end mig der tester tidligt?? Jeg jeg testede allerede i dag, og en veninde og jeg kunne godt ane en lille bitte streg! 

Vil ikke smide den op, da den simpelthen er umulig at fange på kamera... HÅBER 

Og har en virkelig god fornemmelse!

Men ved også- jamen hvis den er negativ, er der endnu større chance næste måned! 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Trine89

Mynewlife skriver:

Spændende!

Sjovt med julefrokosten! 

Håber også du har en positiv test om et par uger!

Jah det er lidt spændende.  
Men håber også lidt på en positiv test (selvfølgelig). 

Men nu må se hvad der kommer til at ske. det kommer jo når det kommer. 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mynewlife skriver:

Nå.. Skal vi ikke lave en en lille hyggetråd.. Der er omkring en uge til jeg ville være omkring 4+0.. Og skal virkelig have noget at give mig til indtil da..

Nogle der er ligeså langt som mig (2+5) der har nogen symptomer? Eller jer der dengang var 2+5 der havde symptomer?

Jeg skal teste den 27

min allerførste graviditet testede jeg positiv 4+ men aborterede 9+0...

med min søn testede jeg positiv 5+ da jeg ikke havde haft mens i en uge... Det betød at jeg var blevet gravid kun 4 mdr. efter aborten... jeg fyldte 19 år fem mdr. før han kom til...

Anmeld Citér

19. juni 2015

Mynewlife

Ms.Sunshine skriver:

min allerførste graviditet testede jeg positiv 4+ men aborterede 9+0...

med min søn testede jeg positiv 5+ da jeg ikke havde haft mens i en uge... Det betød at jeg var blevet gravid kun 4 mdr. efter aborten... jeg fyldte 19 år fem mdr. før han kom til...

Jeg har godt hørt om mange der bliver gravid hurtigt efter en abort.. 

Jeg er også selv 19, og blver 20 den 1 november :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.