Ikano kort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
7 svar
1 synes godt om
18. juni 2015

Anonym trådstarter

Vi har et ikano kort liggende som vi har brugt i forbindelse med noget arbejde uden for. 

Vi kom så til at se bag på at det gælder til andre butikker også. Blandt andet toys r US. Når man går på hjemmesiden står der det ikke bruges der. Mwn vi kom så til at snakke om det så kan bruges i butikken nu det står på kortet. 

Nogen der ved det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2015

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Vi har et ikano kort liggende som vi har brugt i forbindelse med noget arbejde uden for. 

Vi kom så til at se bag på at det gælder til andre butikker også. Blandt andet toys r US. Når man går på hjemmesiden står der det ikke bruges der. Mwn vi kom så til at snakke om det så kan bruges i butikken nu det står på kortet. 

Nogen der ved det? 

Aner det ik. Men er det ik sådan et hvor du betaler tårn høje renter når du bruger det??

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Aner det ik. Men er det ik sådan et hvor du betaler tårn høje renter når du bruger det??

Nu er jeg ikke lige inde i det. Kun min mand. Men det er betalt af inden året er omme. Det skal siges det ikke er ret meget vi har skulle bruge det. Vi havde selv sparet det meste op. Men der kom lige nogle ekstra ting på. Og så valgte vi den løsning. Ikke noget vi normalt gør. Men arbejdet var gået i gang. 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Hvad jeg kunne læse mog til så nej. 

Nohet med at lånte man 10000 kr så var det i alt 11100 man betalte tilbage. Det er langt billigere end hvad vores bank tilbyder 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Newsence

Engang galt det til toysrus men ikke mere. Men det kan stadig bruges i HM og BR og Ikea hvis det er det samme som jeg har..

renten på det kort jeg har svare ca til et lån i banken så det er ok hvis man blot ikke konstant bruger penge så er den ikke slem.. Vores bruger vi kun ved uforudsete udgifter som vi ikke lige kan finde i budgettet ( Eks. Da datters seng pludselig gik i stykker for 2 år siden) 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Engang galt det til toysrus men ikke mere. Men det kan stadig bruges i HM og BR og Ikea hvis det er det samme som jeg har..

renten på det kort jeg har svare ca til et lån i banken så det er ok hvis man blot ikke konstant bruger penge så er den ikke slem.. Vores bruger vi kun ved uforudsete udgifter som vi ikke lige kan finde i budgettet ( Eks. Da datters seng pludselig gik i stykker for 2 år siden) 

Men bag på kortet er Toys r US nævnt. Så derfor er vi lidt forvirret. De andre du nævner står der også. 

Det har heldigvis kun skulle bruges til noget vi skulle lave uden for. Og det er slut nu. 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Newsence

Anonym skriver:

Men bag på kortet er Toys r US nævnt. Så derfor er vi lidt forvirret. De andre du nævner står der også. 

Det har heldigvis kun skulle bruges til noget vi skulle lave uden for. Og det er slut nu. 

Men det er fordi de engang havde en aftale med toyrus men altså ikke har denne aftale mere 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Men det er fordi de engang havde en aftale med toyrus men altså ikke har denne aftale mere 

Vi var i toys r US i weekenden og jeg var så fræk at spørge om det med kortet. De tager kortet men de oplever tit at det ikke virker selv om der står penge på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.