Min pige "flipper" ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juni 2015

MorDk

Min datter er fra september 2012 og her den sidste måned tid er hun godt nok blevet "strid" Hun kan og vil alting selv. Hun bliver bund-hjysterisk/ulykkelig når tingene ikke lykkes. Hun skriger, græder, stamper i jorden og smækker med dørene.  Hold da fest... Det trækker tænder ud. Håber godt nok at det snart klinger af igen. 

HELDIGVIS er vores søn som er fra september 2010 blevet mere rolig. Så det hjælper meget på det hele...

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg. Men havde nok mest brug for at komme ud med det. Jeg skal tælle til 10 mange gange... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2015

carinabj

Åhhh hvor kan jeg godt genkende det du skriver... Jeg har en datter fra september 2011, og får et år siden, var jeg præcis hvor du er nu. Men som du selv skriver, så bliver det hele bedre med tiden �� Da vi nåede til efteråret sidste år (altså sådan cirka), var vores datter ved at være tilbage til sit "gamle-jeg". Ved ikke helt om det hjælper, men ville blot fortælle, at der er håb forude ������

Anmeld Citér

18. juni 2015

AnnaK89

Vores Carolina fra juli 2012 er på præcis samme måde!

Håber snart det vender! 

Jøsses Kristus altså!! 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Mor1986

MorDk skriver:

Min datter er fra september 2012 og her den sidste måned tid er hun godt nok blevet "strid" Hun kan og vil alting selv. Hun bliver bund-hjysterisk/ulykkelig når tingene ikke lykkes. Hun skriger, græder, stamper i jorden og smækker med dørene.  Hold da fest... Det trækker tænder ud. Håber godt nok at det snart klinger af igen. 

HELDIGVIS er vores søn som er fra september 2010 blevet mere rolig. Så det hjælper meget på det hele...

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg. Men havde nok mest brug for at komme ud med det. Jeg skal tælle til 10 mange gange... 

Vores datter er fra Juni 2012. Hun har altid haft temperament men de sidste par mdr er det taget til. Hun gør som din. Og kan blive aå hysterisk hun hiver efter vejret. 

Det er skide hårdt til tider og man er bare ved at blive vanvittig af det. Så jeg føler med dig. 

Har af flere fået at vide at piger er meget slemme på det område 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Benjamins'mor

Kender det aaaaalt for godt. Min søn er fra januar 2011 og han er også inde i en sådan periode ligenu. Han skriger, smider sig på gulvet osv når han skal have sko på, og hvis man spørger om han skal hjælpe tænder han fuldstændig af. Håber det snart går over.

Anmeld Citér

18. juni 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Sønnike er det samme. Dog mere hen i jalousi delen hvor fokus er på andet gør han narre streger for at komme i fokus. 

Hans verden bryder til tider sammen af ting hvor jeg må holde masken og gå. 

Tror bestemt der er et kaos i hovedet på ham og hans reaktioner er ikke ens så selv der bliver han forvirret. 

Håber også det snart falder til ro så vi kan have en hygge sommer :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.