Hvad gøre jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juni 2015

Anonym trådstarter

Mit barn er god til at gøre mit hjerte blød!

Når han ikke høre efter taler jeg højt og tydeligt Nej du må ikke hoppe på sofa ( sofa er nyt) 

han ved jeg bliver vred og vil sende ham sit værelse. Men men men han siger mor du er smuk jeg elsker dig  så hvad gøre jeg skal jeg sige nej gå eller ???

Hjæææælp 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvor gammel er han?

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Mit barn er god til at gøre mit hjerte blød!

Når han ikke høre efter taler jeg højt og tydeligt Nej du må ikke hoppe på sofa ( sofa er nyt) 

han ved jeg bliver vred og vil sende ham sit værelse. Men men men han siger mor du er smuk jeg elsker dig  så hvad gøre jeg skal jeg sige nej gå eller ???

Hjæææælp 

Du skal stå fast - fortælle ham at du også elsker ham, men at du altså er den voksne og du bestemmer. Hvis han først får lov at løbe om hjørner med dig, så bliver han ved.

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvor gammel er han?

2 år og 11 månede

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

Anpau skriver:

Du skal stå fast - fortælle ham at du også elsker ham, men at du altså er den voksne og du bestemmer. Hvis han først får lov at løbe om hjørner med dig, så bliver han ved.

Ja det gøre jeg også men han røre min ansigt og kramme mig og siger mor jeg elsker dig, du er smuk, og kysser mig. 

Hvad gøre man nå man ser et barn med falsk smil og alt det han siger 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Fremad

Anonym skriver:

Ja det gøre jeg også men han røre min ansigt og kramme mig og siger mor jeg elsker dig, du er smuk, og kysser mig. 

Du bliver ved med at stå fast....  der er en der har fundet charme knappen, og det er SÅ vigtigt at du står ved det du siger, ikke gør nogle bjørnetjenester....

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Din søn elsker dig rigtig højt, og han er sikkert en rigtig lille charmetrold. Men hvis du giver efter for ham, så gør du ham en bjørnetjeneste som en anden også skriver. Jeg kan kun forestille mig at det må være svært med sådan en lille charmør

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.