Ramadan Kareem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
10 svar
10 synes godt om
17. juni 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Salaam aleikum alle mine søstre her på baby.dk

Ramadan kareem til jer alle. 

Jeg håber, I får en fantastisk Ramadan inshaAllah og Allah accepterer jeres faste. Ameen

Selv kan jeg desværre ikke faste, da jeg får smertestillende 3 gange om dagen, men jeg skal derimod hjælpe de hjemløse her i byen i denne måned inshaAllah 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Er ikke muslim, men vil alligevel ønske jer en god Ramadan og en dejlig Eid, når I når dertil 

Faster man egentlig også, når man er gravid?

Anmeld Citér

17. juni 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Morogbarn skriver:

Er ikke muslim, men vil alligevel ønske jer en god Ramadan og en dejlig Eid, når I når dertil 

Faster man egentlig også, når man er gravid?

Tak skal du have - det var sødt af dig 

Nej, gravide og ammende kvinder er undtagede samt syge og skrøbelige voksne og børn, der ikke har ramt puberteten.

Anmeld Citér

17. juni 2015

Loa

Okay nu spørger en total religions idiot, men er der ikke temmelig tit ramadan, eller går tiden bare virkelig hurtigt

Synes bare relativt tit jeg ser der bliver skrevet god ramadan/Eid eller hvad det hedder, herinde? 

Beklager hvis det er et totalt tåbeligt spørgsmål

Anmeld Citér

17. juni 2015

CLB

PT skriver:

Salaam aleikum alle mine søstre her på baby.dk

Ramadan kareem til jer alle. 

Jeg håber, I får en fantastisk Ramadan inshaAllah og Allah accepterer jeres faste. Ameen

Selv kan jeg desværre ikke faste, da jeg får smertestillende 3 gange om dagen, men jeg skal derimod hjælpe de hjemløse her i byen i denne måned inshaAllah 

Wa aleikum asalam søster! 

Mange tak, og må du inshallah få en god ramadan også!

Anmeld Citér

18. juni 2015

PT

Profilbillede for PT
Loa skriver:

Okay nu spørger en total religions idiot, men er der ikke temmelig tit ramadan, eller går tiden bare virkelig hurtigt

Synes bare relativt tit jeg ser der bliver skrevet god ramadan/Eid eller hvad det hedder, herinde? 

Beklager hvis det er et totalt tåbeligt spørgsmål

Det er helt ok, du spørger

Ramadan er den 9. måned i den islamiske kalender og forekommer derfor en gang om året. Efter Ramadan er der Eid el Fitr, og efter måneden Hajj (12. måned) er der Eid el Adha.

Så to Eid om året og en Ramadan

Anmeld Citér

18. juni 2015

PT

Profilbillede for PT
CLB skriver:

Wa aleikum asalam søster! 

Mange tak, og må du inshallah få en god ramadan også!

Inshallah - og tak 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Loa

PT skriver:

Det er helt ok, du spørger

Ramadan er den 9. måned i den islamiske kalender og forekommer derfor en gang om året. Efter Ramadan er der Eid el Fitr, og efter måneden Hajj (12. måned) er der Eid el Adha.

Så to Eid om året og en Ramadan

Og hvad går de hver især ud på? 

Dvs de falder i samme måned hvert år?

Anmeld Citér

18. juni 2015

Klumpe-dumpe

Glædelig Ramadan til jer :) 

Anmeld Citér

18. juni 2015

A&F

Ramadan mubarak til dig kære og andre søstre på baby.dk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.