Var den mon falsk positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
3 svar
1 synes godt om
17. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. Testede mandag da jeg har gået rundt med kvalme, ømme bryster og mega træthed. Og så var den sørme svagt positivt og der var jeg 3+4 (har altid kunne teste tidligt positiv) idag er mens så ikke dukket op som jeg jo havde håbet og ville så teste igen for at være helt sikker, men næ nej den var da bragende negativ, det var dog med to forskellige teste. Sidder så nu og tænker om det var en falsk positiv?

billede er af testen og taget inden for tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2015

Benjamins'mor

Er det den du har taget efter forventet mens? Jeg synes nemlig den ser positiv ud.

Anmeld Citér

17. juni 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej alle sammen. Testede mandag da jeg har gået rundt med kvalme, ømme bryster og mega træthed. Og så var den sørme svagt positivt og der var jeg 3+4 (har altid kunne teste tidligt positiv) idag er mens så ikke dukket op som jeg jo havde håbet og ville så teste igen for at være helt sikker, men næ nej den var da bragende negativ, det var dog med to forskellige teste. Sidder så nu og tænker om det var en falsk positiv?

Det damme skete for mig, der er nok fordi du har taget en mindre følsom test her anden gang . For jeg prøvede samme mærke som den første bagefter, og en uge senere var alle teste positive  

Anmeld Citér

17. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Det kan sagtens være fordi du har brugt en mindre følsom test anden gang. Stregen er jo også lidt utydelig på den første. Prøv med samme mærke som første gang, og så vent et par dage, så er hcg hormonet nemlig steget, hvis du er gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.