samtale på OUH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2015

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Weekenden.  Jeg har allerede fået brev til samtale i Odense til samtale om behandling. Jeg skal dog tabe en del først så til at starte med er det samtale om forløb dog først den 10 august men nu har jeg da en dato ��

Der står jeg skal have taget nogle test og blodprøver ved egen lige inden dagen. Nogen der ved om jeg også skal have disse når jeg ikke skal rigtigt I gang endnu. Ringe avle følgelig til dem og spørger og skal jeg så ringer jeg til lægen og får tid til det 14 dage før samtalen Ca  

Til samtalen skal jeg have ultralydsscanning. Nogle der kan svare på hvad det går ud på sådan helt konkret er det bare en scanning af maven eller ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2015

esioul

SANIE89 skriver:

Weekenden.  Jeg har allerede fået brev til samtale i Odense til samtale om behandling. Jeg skal dog tabe en del først så til at starte med er det samtale om forløb dog først den 10 august men nu har jeg da en dato ��

Der står jeg skal have taget nogle test og blodprøver ved egen lige inden dagen. Nogen der ved om jeg også skal have disse når jeg ikke skal rigtigt I gang endnu. Ringe avle følgelig til dem og spørger og skal jeg så ringer jeg til lægen og får tid til det 14 dage før samtalen Ca  

Til samtalen skal jeg have ultralydsscanning. Nogle der kan svare på hvad det går ud på sådan helt konkret er det bare en scanning af maven eller ?

Blodprøverne er for at tjekke om du har ægløsning.

Scanningen er for at se om alt er ok.

Jeg synes du skal få det lavet uanset. Så skal du ikke til det når du har tabt dig og vente yderligere

Anmeld Citér

17. juni 2015

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jep men ved bare ikke mode kan bruge de test hvis er går f.eks 6 mdr inden jeg kan komme i gang. Men ja kan jo altid får det lavet

Anmeld Citér

17. juni 2015

Mulle0802

Hej Sanie 

Jeg tænker bare du skal få taget blodprøverne, som du kan se skal nogen tages på bestemte dage i cyklussen. Jeg tror ikke svarerne ændres pga. du taber dig. 

Mht  scanningen så er det lige som en gynækologisk undersøgelse blot med en scanner.

Held og lykke på OUH, kæresten og jeg går der selv.

Skal du i IUI?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.