Var det en falsk positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
8 svar
1 synes godt om
17. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. Testede mandag da jeg har gået rundt med kvalme, ømme bryster og mega træthed. Og så var den sørme svagt positivt og der var jeg 3+4 (har altid kunne teste tidligt positiv) idag er mens så ikke dukket op som jeg jo havde håbet og ville så teste igen for at være helt sikker, men næ nej den var da bragende negativ, det var dog med to forskellige teste. Sidder så nu og tænker om det var en falsk positiv?

billede er af testen og taget inden for tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2015

Flomse

Anonym skriver:

Hej alle sammen. Testede mandag da jeg har gået rundt med kvalme, ømme bryster og mega træthed. Og så var den sørme svagt positivt og der var jeg 3+4 (har altid kunne teste tidligt positiv) idag er mens så ikke dukket op som jeg jo havde håbet og ville så teste igen for at være helt sikker, men næ nej den var da bragende negativ, det var dog med to forskellige teste. Sidder så nu og tænker om det var en falsk positiv?

Den er da bragende positiv;-) tillykke 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Anonym trådstarter

Abrazos skriver:

Den er da bragende positiv;-) tillykke 

Ja positiv er jeg også enig i, undre mig bare over at de teste jeg har taget efter har været bragende negative og derfor begynder jeg nu og tro det var en falsk positiv selvom min mens ikke er dukket op idag og jeg stadig har ømme bryster, kvalme, oppustet og mega træt.

Anmeld Citér

17. juni 2015

esioul

Anonym skriver:

Måske det var en biokemisk graviditet 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Håber jeg ikke, men så må den blødning godt dukke op hvilket den endnu ikke har gjort.

Anmeld Citér

19. juni 2015

julielind

Tag en test mere! imorgen eller en anden dag

En test kan ikke være falsk positiv hvios den er aflæst inde for tiden. Der kan altså kun komme en ekstra streg frem hvis du har HCG i dit urin, med mindre det er biokemisk, men så burde din blødning snart dukke op. Men tag endelig en test eller to mere og se hvad de siger hvor langt skulle du være henne nu her, hvis det er?

Anmeld Citér

19. juni 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Der gik 7-10 dage fra bio til jeg begyndte at bløde. 

Anmeld Citér

1. juli 2015

Comfritten

Anonym skriver:

Vil også sige den er positiv stort tillykke ������ hvor har du købt den test??

Anmeld Citér

1. juli 2015

Diosa85

esioul skriver:

Alle graviditeter er biokemiske de første 6 uger. 

Til ts - prøv og test igen med samme slags test som den første. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.