Gravid eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. juni 2015

catherskind

Håber at der er nogen herinde der kan give mig svar eller har prøvet lign.

Min man og jeg har haft sex hver anden dag fra 30 maj- 4 juni hvor frugtbar periode samt ÆG finder sted.

Jeg har de sidste par dage, haft kvalme( noget jeg ikke normalt lider af eller har lidt af ved mine 2 andre graviditeter) og rendt på toilet hver 1/2 time.

Jeg skulle ha mens idag, men intet tyder på den kommer.

Testede negativ ved G test, men kom ved en fejl til at tage en ÆL test som blev positiv?

Kan jeg være gravid trods negativ G test men positiv ÆL test.

Håber virkelig den er der og at nogle herinde har stået i samme situation og kan hjælpe mig af med min forvirring.

Catherskind

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2015

MMOGM

Tror jeg godt du kan være. Prøvede at tage en æl test da jeg testede positiv, og den blev MEGET positiv. 

Krydser for dig 

Anmeld Citér

17. juni 2015

catherskind

MMOGM skriver:

Tror jeg godt du kan være. Prøvede at tage en æl test da jeg testede positiv, og den blev MEGET positiv. 

Krydser for dig 

også selvom en G test viser Negativ

Anmeld Citér

17. juni 2015

MMOGM

catherskind skriver:

Det ved jeg så ikke. 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Anpau

catherskind skriver:

Umiddelbart vil jeg sige ja. For en graqviditetstest tester jo for hcg hormon - noget helt andet end ægløsningstesten tester for. 

Jeg har dog ikke selv prøvet det, da jeg endnu ikke er blevet gravid. Men jeg har hørt om mange, bl.a. herinde, som testede positiv på ægløsningstest selvom de faktisk var gravide. 

Jeg synes du skal vente et par dage eller tre, og så tage en graviditetstest igen, hvis mens endnu ikke er kommet.

Krydser fingre for,a t det er en lille spire der driller 

Anmeld Citér

17. juni 2015

catherskind

Anpau skriver:

Umiddelbart vil jeg sige ja. For en graqviditetstest tester jo for hcg hormon - noget helt andet end ægløsningstesten tester for. 

Jeg har dog ikke selv prøvet det, da jeg endnu ikke er blevet gravid. Men jeg har hørt om mange, bl.a. herinde, som testede positiv på ægløsningstest selvom de faktisk var gravide. 

Jeg synes du skal vente et par dage eller tre, og så tage en graviditetstest igen, hvis mens endnu ikke er kommet.

Krydser fingre for,a t det er en lille spire der driller 

Jeg prøver at væbne mig med tålmodighed, men det svært

Anmeld Citér

17. juni 2015

Anpau

catherskind skriver:

Jeg prøver at væbne mig med tålmodighed, men det svært

Det ER svært. Og faktisk også et lorteråd at få - jeg bliver jeg irriteret, når folk siger jeg skal have tålmodighed. Det er ikke nemt, når man kun har et ønske i hele verden!

Anmeld Citér

17. juni 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Da jeg testede positiv på en graviditetstest, prøvede jeg for sjov os at teste på en ÆL test forsi jeg har læst at sådan én os blir positiv ved graviditet. Det gjorde den ikke ved mig

Anmeld Citér

17. juni 2015

catherskind

Anpau skriver:

Det ER svært. Og faktisk også et lorteråd at få - jeg bliver jeg irriteret, når folk siger jeg skal have tålmodighed. Det er ikke nemt, når man kun har et ønske i hele verden!

Kan den negative test skyldes at jeg kun er 4+2 (hvis jeg gravid) og menses kun er blevet væk idag?

Anmeld Citér

17. juni 2015

Anpau

catherskind skriver:

Kan den negative test skyldes at jeg kun er 4+2 (hvis jeg gravid) og menses kun er blevet væk idag?

Det kan sagtens skyldes at du ikke er længere henne end nu er - hvis du er gravid, altså. Nogle tester først positiv på en hjemmetest når de er 5-6-7 uger henne. Selv hvis du skulle få en lille blødning i løbet af de næste par dage, kan du faktisk stadig være gravid, da det netop har noget med hcg hormonet at gøre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.