Skal man kunne det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
8 svar
2 synes godt om
17. juni 2015

5timesacharm..right?

Jeg er 12+3 - og læser alle steder synes jeg, at man skal kunne mærke din livmoder når man trykker ned . SKAL man kunne det?? Er  bare hele tiden så nervøs og opmærksom på alt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2015

JH12

Jeg er idag 38+3 med 3 barn og jeg har aldrig kunne mærke min livmoder 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Anna2706

Nej, da jeg var gravid kunne jeg ikke mærke livmoderen før uge 16, mener jeg det var :-) 

Anmeld Citér

17. juni 2015

5timesacharm..right?

JH12 skriver:

Jeg er idag 38+3 med 3 barn og jeg har aldrig kunne mærke min livmoder 

Okay, ja så er det nok ikke så vigtigt ☺☺

Anmeld Citér

17. juni 2015

5timesacharm..right?

Anna2706 skriver:

Nej, da jeg var gravid kunne jeg ikke mærke livmoderen før uge 16, mener jeg det var :-) 

Okay. Dejligt at høre, bliver bare så bekymret når der står at nu skal du kunne mærke det og det.. det sætter sig i hovedet synes jeg 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Liviana

Ja jeg kunne nu heller aldrig finde min livmoder, da jeg var gravid (altså indtil jeg var noget længere hende). Og min datter er i dag en sund og rask toårig  Så jeg ville ikke være så bekymret. 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Anna2706

5timesacharm..right? skriver:

Okay. Dejligt at høre, bliver bare så bekymret når der står at nu skal du kunne mærke det og det.. det sætter sig i hovedet synes jeg 

Det kan jeg godt forstå :-) Men husk, alle graviditeter er forskellige, så bare rolig og nyd din graviditet :-) 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Stabel

5timesacharm..right? skriver:

Jeg er 12+3 - og læser alle steder synes jeg, at man skal kunne mærke din livmoder når man trykker ned . SKAL man kunne det?? Er  bare hele tiden så nervøs og opmærksom på alt 

Jeg mærkede først min da jeg var ved JM første gang i uge 15, og selvom hun viste mig hvordan jeg skulle ligge, hvor og hvordan jeg skulle mærke, så kunne jeg ikke mærke den da jeg forsøgte derhjemme

Så nej tror ikke det er vigtigt at mærke så tidligt  

Anmeld Citér

17. juni 2015

5timesacharm..right?

Tak alle sammen. Så er jeg lidt mere rolig. Så håber jeg bare at det går godt i morgen til nakkefold. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.