Hvad Ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
10 svar
7 synes godt om
16. juni 2015

Mortiltopiger..

min datter 8 mdr idag kører på 3. Døgn med høj feber (har ik lige taget temp her til aften)| spiser lidt og drikker også lidt, har kun ville sove på mig ialt 30 min hele dagen, ammes og spiser ok. Ligeså snart jeg prøver at lægge hende fra mig så græder hun og stopper ikke før jeg sidder med hende. Hun har haft det i 3 dage. Har små røde knopper omkring munden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

Mortiltopiger..

Dårlig mave gennem et Par dage og temp nu 40,7

Anmeld Citér

16. juni 2015

IT-nørd

Dårlig mave gennem et Par dage og temp nu 40,7

Vagtlæge!!! Med så høj feber kan hun hurtigt blive dehydreret

Hvor meget tisser hun?

Anmeld Citér

16. juni 2015

Soffy27

Jeg ville nok kontakte lægevagten hvis jeg var dig.. Afklæd hende, så hun kun er i ble..synes godt nok det er en høj temperatur for sådan en lille størrelse 

Rigtig god bedring med hende 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Mortiltopiger..

IT-nørd skriver:

Vagtlæge!!! Med så høj feber kan hun hurtigt blive dehydreret

Hvor meget tisser hun?

Har kun ble på. Hun har let våde bleer men ammer så snart hun vil og giver vand ofte

Anmeld Citér

16. juni 2015

IT-nørd

Skal lige siges, at jeg er sygeplejerske og mine børn bliver der ikke pylret unødigt om. 

Små børn og høj feber er ikke helt godt og jeg har lige selv været igennem 12 dages forløb med mindste barnet på 11 måneder. Hans feber toppede ved 40,4 og vi var ved lægen/vagtlægen tre gange på 12 dage. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Lægevagten!

Anmeld Citér

17. juni 2015

Mortiltopiger..

Så har vi kørt en time for at få afvide At der var en virus, stakkels min ældste på 4 som måtte vækkes og køres til farmor og så skal vi hente hende igen kl 6.. Så er der en times kørsel hjem igen.. 

Anmeld Citér

17. juni 2015

kesuh

Mortiltopiger.. skriver:

Så har vi kørt en time for at få afvide At der var en virus, stakkels min ældste på 4 som måtte vækkes og køres til farmor og så skal vi hente hende igen kl 6.. Så er der en times kørsel hjem igen.. 

Virus min bare.. Stol aldrig helt på en vagtlæge. Jeg er blevet fejet af en gang med min knægt Og det bare var virus. Bum bum virussen var så på mystisk hvis blev til mellemørebetændelse i løbet af no time efterfølgende.. 

Anyway hold øje med om det er i bedring ellers må du af sted igen..  Til egen læge hvis du kan ;-) 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Abracadabra

kesuh skriver:

Virus min bare.. Stol aldrig helt på en vagtlæge. Jeg er blevet fejet af en gang med min knægt Og det bare var virus. Bum bum virussen var så på mystisk hvis blev til mellemørebetændelse i løbet af no time efterfølgende.. 

Anyway hold øje med om det er i bedring ellers må du af sted igen..  Til egen læge hvis du kan ;-) 

Men årsagen til mellemøresbetændelse er jo oftest virus hos de helt små? Derfor skal man være ret restriktiv med penicillin, fordi det har kedelige bivirkninger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.