Smerter i underlivets højre side?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2015

heldyr

Jeg har den sidste uge døjet med svimmelhed og kvalme sådan pludseligt, læste noget om at det kunne være at hun lå ved en af de store blodåre, men lægen tog nogle prøver som jeg for svar på senere i ugen. Er der andre der har prøvet det som har nogle råd til hvordan svimmelheden går væk? 

Noget andet er at på vej hjem idag fik jeg helt ekstreme smerter nederst i højre side? De var så slemme at jeg ikke kunne stå oprejst og næsten ikke kunne gå? Min kæreste måtte nærmest bære mig og trække mig hele vejen. Det føltes som noget strammede og skulle springe og kunne ikke trække vejret ordentligt? 

Har nogle oplevet det før og kunne give mig et tip om hvad det kunne være?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

Stabel

heldyr skriver:

Jeg har den sidste uge døjet med svimmelhed og kvalme sådan pludseligt, læste noget om at det kunne være at hun lå ved en af de store blodåre, men lægen tog nogle prøver som jeg for svar på senere i ugen. Er der andre der har prøvet det som har nogle råd til hvordan svimmelheden går væk? 

Noget andet er at på vej hjem idag fik jeg helt ekstreme smerter nederst i højre side? De var så slemme at jeg ikke kunne stå oprejst og næsten ikke kunne gå? Min kæreste måtte nærmest bære mig og trække mig hele vejen. Det føltes som noget strammede og skulle springe og kunne ikke trække vejret ordentligt? 

Har nogle oplevet det før og kunne give mig et tip om hvad det kunne være?

Lyder som ligamentsmerter 

Anmeld Citér

16. juni 2015

heldyr

Stabel skriver:

Lyder som ligamentsmerter 

Wow, er det virkelig så slemt?  

Kan man gøre noget for at lindre smerten? 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Stabel

heldyr skriver:

Wow, er det virkelig så slemt?  

Kan man gøre noget for at lindre smerten? 

Ja de kan være rigtig modbydelige. 

Jeg tror desværre ikke rigtig man kan gøre noget ved dem, ud over at slappe af når de kommer 

Anmeld Citér

17. juni 2015

heldyr

Stabel skriver:

Ja de kan være rigtig modbydelige. 

Jeg tror desværre ikke rigtig man kan gøre noget ved dem, ud over at slappe af når de kommer 

Det må jeg så gøre! 

Tak for det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.