Tak for jeres svar.
Hvordan ville det så foregå hvis det skete for mig? Jeg bor ret langt væk fra min hjemby da min kæreste ikke ville bo der (han har en skidt fortid med massere af kriminalitet og problemer), men jeg elsker byen. Jeg ved allerede nu at hvis vi skulle gå fra hinanden en dag vil jeg gerne tilbage. Vi sad en dag og snakkede om det hvor hn brat meldte ud at han slet ikke ville gå med til at jeg flyttede og han ville ikke lade mig få vores datter, jeg ville gerne have en fx 10/4 ordning eller 9/5. Han sagde så pludselig at jeg skulle ikke flytte by hvis det var, og han ville selv søge fuld forældremyndighed..
Jeg frygter faktisk rigtig meget at det sker. Hun har det tætteste bånd til mig, jeg har gået på barsel, jeg har taget hende til lægen (der har været mange problemer), det er mig der siger når hun skal i bad, det gør han slet ikke, mig der renser øre, mig der klipper negle osv osv. Hvis han fx tager hende om morgnen så sørger han aldrig for hende før ham selv, han skal altid ha mad først og en masse små ting. Dog vil han altid have på mig at han har et par gange lade mig sove rigtig længe da jeg har været meget udkørt, og så har han måske haft hende i en halv dag alene, og så synes han jeg er en dårlig mor. Jeg havde den første måned af hendes liv også en lille fødselsdepression jeg ved han vil bruge mod mig hvis det er.
Jeg frygter det rigtig meget? Han kan være rigtig led og sige rigtig mange ting der slet ikke er rigtige, tænk hvis han kunne finde på det hvis det skete??
Ikke alle tænker frem og mange vil synes det er underligt at jeg tænker så meget over det, men jeg tænker altid i alle situationer, og må indrømme at jeg frygter denne. Jeg sørger for hendes basale behov altid, og ville slet ikke kunne forestille mig at hun ikke boede hos mig.
Anmeld
Citér