Råd mod kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2015

Anonym trådstarter

Er anonym så jeg ikke kan findes på nettet endnu. 

Jeg troede lige jeg var heldig at slippe for kvalme denne gang - er 9+6 idag. 

Onkring middag spiste jeg lidt hjemmebagte småkager (og nok lige lidt for mange ) fordi jeg ku mærke mit blodsukker var lavt, og synes jeg havde kvalme som jeg får lidt af når jeg er meget sulten. Efterfølgende har jeg bare haft kvalme konstant. 

Sidste graviditet kom det ret sent, og var faktisk kun når jeg åbnede køleskabet eller skulle tænke på at lave mad til mig selv. 

Er der nogle derude med gode råd mod kvalme? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

Annemette07

Anonym skriver:

Onkring middag spiste jeg lidt hjemmebagte småkager (og nok lige lidt for mange ) fordi jeg ku mærke mit blodsukker var lavt, og synes jeg havde kvalme som jeg får lidt af når jeg er meget sulten. Efterfølgende har jeg bare haft kvalme konstant. 

Sidste graviditet kom det ret sent, og var faktisk kun når jeg åbnede køleskabet eller skulle tænke på at lave mad til mig selv. 

Jeg spiste de der lakrids poletter :-) de hjalp for mig( skulle bare næsten altid have en i munden for ikke at have kvalme ) :-)

Anmeld Citér

16. juni 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Jeg tygger menthos, gerne dem med lakrids. Og ellers sodavands is.. Det hjælper mig  

og tillykke 

Anmeld Citér

16. juni 2015

CLB

Her er en række forskellige råd fra én som virkelig led meget af kvalme! :

-Bliv aldrig sulten, prøv at spis mere eller mindre hele tiden.

-Drik så meget væske som muligt! - Saftevand, appelsinjuice og kakao er nogle gode bud. Kakao holder os én lidt mæt!

-Spis sodavandsis hvis du kan, de hjælper også!

-Dadler kan stærkt anbefaldes! - men køb nogle gode nogle i en grønthandler og ikke bare dem fra netto, det er vigtigt! .. Dadler er proppet med gode og sunde ting! 

-Sidst men ikke mindst kiks!! - ellers hjemmelavet knækbrød med en masse kerner! 

Håber nogle af de her ting kan hjælpe dig også! 

Og at det snart er overstået!

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg elsker lakrids 

men har lidt for højt blodtryk, så det går nok ikke at spise hele tiden 

det eneste tidspunkt idag jeg ikke har haft kvalme, var mens jeg spiste aftensmad. Og nu er det der igen. 

Håber bare kvalmen er et godt tegn, og at den lille bliver siddende denne gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.