Vær tålmodig!
Jeg stoppede på p piller d. 11 februar i år, efter 8-9 år på piller. havde kunstig menstruation d. 15 og ca. 4 dage frem.
Min kæreste og jeg startede derefter op på PB, og havde åbentbart allerede ægløsning næsten med det samme, for mit æg blev befrugtet omkring d. 24 februar. Altså lidt tid før jeg egentligt burde have fået en ægløsning.
Så det kan ske med det samme og omvent kan der også gå lang tid. Du er jo næsten lige stoppet med p piller og din ægløsning kan komme hvornår det skal være. Så bliv ved med at have en masse sex og lad vær med at tænke så meget over det, og vupti så skal den nok være der 
Du kan i hvert fald sagtens blive gravid selvom du har været på p piller i så mange år. Det er forskelligt fra person til person, hvor længe der går før p pillerne er ude af kroppen.
Mener man plejer at skulle kontakte lægen, hvis der ikke sker noget som helst efter 1-2 år, afhængig af din alder selvfølgelig 
Held og lykke med det hele!
Hold humøret højt. Det er kun meget få der bliver gravide i første cyklus efter p pille stop 
Anmeld
Citér