Strækmærker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
12 svar
1 synes godt om
16. juni 2015

Pregnant

Hvornår fik i strækmærker?

Jeg er 5+4, og jeg har strækmærker i forvejen. Men, ved os bare at jeg kan få endnu flere i graviditeten... Kan sgu godt blive lidt ked af at se på min egen krop da jeg er overvægtig, men man kan næsten ikke undgå det, når man er gravid.... 

Vis gerne billeder hvis i føler for det :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

(august)

Fik det 2 dage før jeg fødte første gang og anden gang er par måneder før. Her tredje gang kom det ingen udover dem jeg har fra de to andre. Jeg har efter fødslerne smurt med biooil og det har hjulpet på at de er faldet mere i med min egen hud igen. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg har født to gange og har ingen strækmærker fået

Anmeld Citér

16. juni 2015

StephanieNajim

Jeg har heller ikke fået nogle og jeg var endda gravid med tvillinger sidst, tror jeg har været meget heldig ☺ 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Sirius1981

Jeg fik i uge 33  Og jeg er 35+0 i dag, så der kommer sikkert lidt flere.

Anmeld Citér

16. juni 2015

CLB

Jeg fik lidt omkring uge 30.. Der er ikke kommet flere i nu, men de skal nok komme! (:

Anmeld Citér

16. juni 2015

Frk.S

Første gang fik jeg ingen.

Anden gang fik jeg nogle enkelte omkring mit KS-ar. Det er så lidt og man ser dem ikke meget mere (efter 11 måneder)

Anmeld Citér

16. juni 2015

anna111

Profilbillede for anna111

FIK ingen før efter fødslen hvor jeg fik 2-3 på siden lidt på brysterne og ballerne 

Man kan ikke se dem mere nu de var enlig væk igen efter 6mdr 

Jeg smurte med bio oil fra uge 12+0 hver aften inden jeg gik i seng. 

Og smurte hver morgen osse fra uge 20 

Og fik kun strækmærker der hvor jeg glemte at smøre ud efter brysterne hvor jeg glemte det da de voksede da mælken løb til 

Anmeld Citér

16. juni 2015

migxher

Jeg fik en del den sidste måned. Mest på lår og bryster og lidt i trussekanten. Men nu er min dreng 3 måneder og de er falmet en del, nok "halveret", og de der er tilbage generer mig ikke (: 

Anmeld Citér

16. juni 2015

CaWi

De sidste tre uger piblede de frem fra navlen og ned til trussekanten.

Der kom mange, men i dag er de ikke så tydelige når man bare sådan kigger normalt på maven

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.