Hjæææælp Blackout !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
11 svar
1 synes godt om
16. juni 2015

llandersen

Hej i skønne! Jeg har bragede brug for råd her!  Min kæreste og jeg stod Idag og pakkede flyttekasser ud, de første 2, 3 gange jeg rejser mig op bliver jeg lidt svimmel, 4 gang jeg rejser mig op for at ligge noget på øverste hylde, når jeg halvt derop og får bare blackout, bøjer helt sammen og begynder at ryste, taber hvad jeg har i hænderne og begyndte så ah vågne op igen. Hvad kan dette skyldes? Og hvad gør jeg ved det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

llandersen

llandersen skriver:

Hej i skønne! Jeg har bragede brug for råd her!  Min kæreste og jeg stod Idag og pakkede flyttekasser ud, de første 2, 3 gange jeg rejser mig op bliver jeg lidt svimmel, 4 gang jeg rejser mig op for at ligge noget på øverste hylde, når jeg halvt derop og får bare blackout, bøjer helt sammen og begynder at ryste, taber hvad jeg har i hænderne og begyndte så ah vågne op igen. Hvad kan dette skyldes? Og hvad gør jeg ved det.

- er forresten 5+5 Idag og har lige været til læge Idag og fået målt blodprocent som var rigtig fin :-)

Anmeld Citér

16. juni 2015

Bshizzle

Væskemangel !!! 

Dette er sket for mig en del gange, og det er så ubehageligt. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

llandersen

Bshizzle skriver:

Væskemangel !!! 

Dette er sket for mig en del gange, og det er så ubehageligt. 

1000 tak for svar !! :-) jeg drikker en masse 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det er super ubehageligt når det sker...

Vil også sige væskemangel, når nu blodet ellers er fint...

Anmeld Citér

16. juni 2015

llandersen

Wampires skriver:

Det er super ubehageligt når det sker...

Vil også sige væskemangel, når nu blodet ellers er fint...

Tak for svar! Fik drukket en masse og er tip top igen 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Kay

I begge mine graviditeter led jeg af blackout, det skyldes at min krop grundet graviditeten ikke kunne styre mit blodsukker... selvom jeg spiste sundt og i faste intervaller blev jeg dårlig og fik blackout

det var rigtig ubehageligt især i første graviditet, jeg lærte under vejs at kende signalerne og havde druesukker på mig altid

Anmeld Citér

17. juni 2015

FrkC

Jeg tænker også umiddelbart lavt blodsukker .. Eller måske et blodtryk i den lave ende ?  Håber det bare var en engangsforestilling 

Anmeld Citér

17. juni 2015

llandersen

FrkC skriver:

Jeg tænker også umiddelbart lavt blodsukker .. Eller måske et blodtryk i den lave ende ?  Håber det bare var en engangsforestilling 

Jeg har MEGET lavt blodtryk normalt, sidst jeg fik målt det er 3 måneder siden, og der både røg jeg og drak spande af kaffe og der lå det på 95 over 60. Uden kaffe og smøger 90 over 60. Jeg fik afvide der intet var at gøre mod lavt blodtryk. Men kan være det er en anden sag når man er gravid. / tak for hjælpen! :-)

Anmeld Citér

17. juni 2015

llandersen

Kay skriver:

I begge mine graviditeter led jeg af blackout, det skyldes at min krop grundet graviditeten ikke kunne styre mit blodsukker... selvom jeg spiste sundt og i faste intervaller blev jeg dårlig og fik blackout

det var rigtig ubehageligt især i første graviditet, jeg lærte under vejs at kende signalerne og havde druesukker på mig altid

Hmmm !! Det havde jeg ikke tænkt over det kunne være. Tak for svar! Jeg får lige tjekket mit blodsukker 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.