Ppiller og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2015

Anonym trådstarter

Sker der noget med baby hvis man tager ppiller og er gravid uden man ved det, ? 

Eks. Jeg tager ppiller og planlægger ikke graviditet. Men det kan jo ske! 

Jeg udskyder min mens hver gang.. Så jeg ved jo ikke om den kommer eller ej.

men hvad så hvis man er blevet gravid på prævention, og ikke ved det? 

Kan det skade barnet hvis man er blevet gravid alligevel? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

Anonym

Ved det desværre ikke, men umiddelbart kan det umuligt være sundt for et foster. Men vil tro man fik symptomer på graviditet.

men en ting ved jeg, det er ikke spor sundt eller godt for din krop at udskyde mens hver eneste gang. Det ville jeg stoppe med hvis jeg var dig. Hvorfor udskyder du den altid?  

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved det desværre ikke, men umiddelbart kan det umuligt være sundt for et foster. Men vil tro man fik symptomer på graviditet.

men en ting ved jeg, det er ikke spor sundt eller godt for din krop at udskyde mens hver eneste gang. Det ville jeg stoppe med hvis jeg var dig. Hvorfor udskyder du den altid?  

Hvorfor mener du det er usundt ikke at få sin menstruation? 

jeg udskyder den fordi jeg synes det er død træls og have! (Dårlig undskyld) og fordi jeg har hørt fra min læge at det ikke gør noget at gøre det pga det er falsk mensturation der kommer grundet man er på p-piller (hormonerne) og fordi jeg lidt samlinger med fx pstav eller spiral hvor man som oftes ikke får sin mensturation i de år man har den slags prævention 

Skynder mig så også at sige at det er ikke hver gang men mere når det kommer på et dårligt tidspunkt. 

Men som oftes så springer jeg den over. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Bebe89

Der sker ikke noget ved at udskyde sin menstruation, det et nemlig ikke en rigtig menstruation, men en kunstig. Da jeg var på p piller udskød jeg også min pga. migræne. 

I øvrigt fik jeg at vide af lægen at det ikke skader fosteret hvis man skulle blive gravid på p piller uden at vide det! (Og man derfor stadig tager p piller) Så bare rolig! 

Problemet kan være at det kan være svært at opdage en graviditet, men det er vist også det 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.