5 mdr allerede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

NoName

FrkT skriver:

Vi har nu prøvet i 6 måneder. Men det føles som 10 år. Hader min mens så meget, nu må den bare snart blive væk og med god grund. Synes det er SÅ hårdt at se, hvad der føles som alle andre, blive gravide, mens jeg bare står her og stadig ikke er gravid. Det gør sq ondt. Vi vil også!

Åhh dog søde....
Jeg er skam også under "prøver"/"arbejder på sagen" parasollen endnu.
Vi har været i gang siden januar...
Vi må prøve at holde modet oppe hos hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

silden85

Nena skriver:

Brok er helt legalt. Det er jo det vi er her for. Til at hjælpe dig af med de triste følelser

Knus

det var virkelig det jeg havde behov for at hører

Anmeld

21. september 2009

fnuggi

det er så trist at man håber og håber på at nu er den der men efter 1 1/2 år er jeg ikke optimist mere mener nu det kommer når det kommer

hvis det skal være os der skal være gravid

Anmeld

21. september 2009

dorthemus

Jeg  ALT hvad jeg kan for alle jer der prøver...jeg ved hvor meget ønsket om et barn fylder i én.

Dorthe

Anmeld

21. september 2009

Diana...

I får lige en masse   her fra kan godt forstå i synes det mega træls når det er noget man så meget ønsker. 

Kæmpe kram til jer alle 

Anmeld

21. september 2009

Maise

Vi prøvede i 21 måneder før det lykkedes, men fandt også først ud af efter 12 måneder at jeg har Pco. Så Keep on going.
Mvh en der godt ved hvordan det er at gå rundt i næsten 2 år før jeg blev gravid, men det kan lade sig gøre piger.

Anmeld

21. september 2009

Miss BananaHammock

fnuggi skriver:

det er så trist at man håber og håber på at nu er den der men efter 1 1/2 år er jeg ikke optimist mere mener nu det kommer når det kommer

ihh... vi har "kun" prøvet i 11 måneder efterhånden, så kan kun forestille mig hvor ærgelig man bliver efter 1 1/2 år. Har i været ved lægen??

Knus

Anmeld

21. september 2009

otlitrom

fnuggi skriver:

Vi har prøvet lige så længe, så det kunne ha været mig, der havde skrevet det indlæg!!
Vi har ikke været ved lægen, men overvejer det kraftigt.. Er bare bange for svaret!
Sender dig lidt positive tanker..

Anmeld

21. september 2009

fnuggi

kitty skriver:

Vi har prøvet lige så længe, så det kunne ha været mig, der havde skrevet det indlæg!!
Vi har ikke været ved lægen, men overvejer det kraftigt.. Er bare bange for svaret!
Sender dig lidt positive tanker..

ja vi har været ved lægen og alt ser fint ud og vi skal bare klø på lidt endnu da vi har en kanon læge som siger at hvis jeg lære at tænke på noget andet kommer det af sig selv men som han siger letter sagt end gjort

skal lige siges at kærstens forældre døde men 14 dages mellemrum for 1/2 år siden så der var det ikke så vigtig i nogen måneder men nu arbejder vi aktivt og lægen siger hvis vi ikke er gravid inden de neste 3 måneder så må vi igang med at få hjælp til det

Anmeld

23. september 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Hejsa piger.

Har været lidt inaktiv fordi jeg trængte til en lille pause fra babysnak,  men er nu tilbage, og håber i vil tage godt imod mig igen

Vi har været igang i et år nu. Næste step er at jeg kontakter min gyn. for at blive undersøgt nærmere, og så er det min mission, at få kæresten afsted til lægen med henblik på undersøgelse også. Men det er en kamp i sig selv...

til os allesammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.