tror i alt håb er ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2015

Nicolinesommer

Chraz skriver:

Den er meget svær at fange og er tydeligere i virkeligheden.

Den streg kan jeg sagens se selvom den er svag! Jeg krydser fingre for dig og håber den er tydligere i løbet af de næste dage

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

Chraz

Nicolinesommer skriver:

Den streg kan jeg sagens se selvom den er svag! Jeg krydser fingre for dig og håber den er tydligere i løbet af de næste dage

Mange tak! Håber virkelig også rigtig meget! Og stregens tydelighed vil vel også passe meget godt med 3+3.

Anmeld Citér

16. juni 2015

Nicolinesommer

Chraz skriver:

Mange tak! Håber virkelig også rigtig meget! Og stregens tydelighed vil vel også passe meget godt med 3+3.

Det vil jeg også mene helt bestemt svarer meget godt til 3+3 Uhh, bliver helt spændt på dine vegne! Hehe

Anmeld Citér

16. juni 2015

Chraz

Nicolinesommer skriver:

Det vil jeg også mene helt bestemt svarer meget godt til 3+3 Uhh, bliver helt spændt på dine vegne! Hehe

Mange tak Jeg håber virkelig! Vi har prøvet siden december, så nu må den godt være der! Ville være en fed måde at starte sin sommerferie på

Anmeld Citér

16. juni 2015

Mullesmith

Chraz skriver:

ja også mig. Men tør slet ikke regne den for noget. Har før haft så svag en streg indenfor tid uden jeg var gravid. men prøver igen om et par dage

Yes prøv torsdag 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Chraz

Mullesmith skriver:

Yes prøv torsdag 

Det tror jeg også jeg gør

Anmeld Citér

16. juni 2015

Nicolinesommer

Chraz skriver:

Mange tak Jeg håber virkelig! Vi har prøvet siden december, så nu må den godt være der! Ville være en fed måde at starte sin sommerferie på

Ihh hvor ville det så være dejligt! Du må lige give en update. Jeg sender masse af god energi til jer 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Chraz

Nicolinesommer skriver:

Ihh hvor ville det så være dejligt! Du må lige give en update. Jeg sender masse af god energi til jer 

Mange tak! Håber også! Men tvivler desværre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.