Tror i mon, der er langt igen? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
7 svar
4 synes godt om
15. juni 2015

minbabysmor

Hej smukke mødre/kommende mødre. 

Sagen er den at jeg er ved at blive sindssyg over den ventetid, det kender de fleste herinde sikkert. Og så tænkte jeg, hvor længe i mon tror, der er igen. Er godt klar over, at ingen ved det, men tænkte det kunne være sjovt at høre andres mening.  

Det skal lige siges, at jeg har 1 cm livmoderhals tilbage, baby står meget ned og fast, jeg har mange kraftige plukveer og næsten konstante menstruationssmerter. (Ved ikke om det har noget at sige)  

Der er mindre end en måned til termin.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2015

JH12

Uh det kunne næste være mig du skrev om.. 

Livmoderhals max 1,5 cm tilbage.. 

Måtte en tur på fødegangen i lørdags fordi jeg havde regelmæssige plukveer/veer, hvilket er blevet sådan lidt on and off nu, men stadigvæk mange. 

Har haft tegnblødning 2 gange. 

Og jeg har mens smerter i døgndrift som sidder i lænd og lår. 

Hovedet står fuldstændig fast og meget meget dybt nede .. 

Har heldigvis 'kun' 2 uger igen, max. 

Anmeld Citér

15. juni 2015

minbabysmor

JH12 skriver:

Uh det kunne næste være mig du skrev om.. 

Livmoderhals max 1,5 cm tilbage.. 

Måtte en tur på fødegangen i lørdags fordi jeg havde regelmæssige plukveer/veer, hvilket er blevet sådan lidt on and off nu, men stadigvæk mange. 

Har haft tegnblødning 2 gange. 

Og jeg har mens smerter i døgndrift som sidder i lænd og lår. 

Hovedet står fuldstændig fast og meget meget dybt nede .. 

Har heldigvis 'kun' 2 uger igen, max. 

Synes godt nok den sidste tid er slem. Har selv 3 uger og 5 dage tilbage..

Jeg føler faktisk, at jeg nok aldrig føder, selvom der stadig er god tid. Hun bliver nok derinde et par år endnu.  

Har også selv haft tegnblødning 2 gange og slimproppen er også gået. Nu må veerne godt snart sætte ind.  

Anmeld Citér

15. juni 2015

CLB

Hvordan ved man hvor meget livmoderhals der er tilbage? (:

Anmeld Citér

15. juni 2015

minbabysmor

CLB skriver:

Hvordan ved man hvor meget livmoderhals der er tilbage? (:

Det kan de undersøge på sygehuset. De stikker bare to fingre op og så kan de mærke hvor meget livmoderhals der er tilbage og om du har åbnet dig.

Jeg spurgte bare, om de ikke ville tjekke det og så gjorde de det. Det tager 10-20 sekunder.

Anmeld Citér

16. juni 2015

Emisoph

Har ingen bud, men nøj en fantastisk flot krop og mave du har 

Anmeld Citér

16. juni 2015

lineog4

Mit bud er inden for de næste 5 uger 

Ved gidt tiden kan føles uendelig, men sådan en garvet gammel kvinde som mig vil råde til at nyde tiden, nyde de dejlige spark, nyde maven, nyde forventningen. Nogen er jo kun lige gået på barsel 4 uger før termin og så skal der nydes....

Jeg er en af de underlige, blev ikke utålmodig sådan rigtig, var en af de underlige flergangsfødende, der sad og sagde: nej han må godt lige blive der til et par dage over, for så kan jeg....

Og tro mig nu hvor jeg ved jeg ikke skal være gravid mere, så ville jeg have nydt det endnu mere, bedt om endnu mere tid med dem i maven 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Bshizzle

Jeg vil da gerne komme med et gæt.... 

Jeg vil skyde på den 23 Juni 

Og mit bedste råd er osse at nyde den tid babyen blir i maven .. Jeg SAVNER den følelse af spark og liv i maven selv efter 3,5 år 

Jeg gik så osse over tid med begge mine drenge.. 42+. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.