Kvindedjævel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2015

Anonym trådstarter

Ja det er sådan jeg føler mig

Og det er måske egentlig lidt tosset, men sagen er at jeg har lyst til min dejlige mand hver dag, men manden kan knap nok følge med (måske hænger det sammen med at kvinder peaker seksuelt senere end mænd?).

Og så føler jeg mig bare så hungerende, ikke fordi jeg "overfalder" ham og bliver afvist, men fordi manden (selvfølgelig) ikke har lyst hver (evig) eneste dag.

Hvad gør man så lige? Onani bruges, men det er ikke det samme. Jeg lægger ikke op til sex hver dag da jeg ved hvordan han har det, og tænker at han måske ville finde det trættende.

Er jeg den eneste, med den problemstilling?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Og det er måske egentlig lidt tosset, men sagen er at jeg har lyst til min dejlige mand hver dag, men manden kan knap nok følge med (måske hænger det sammen med at kvinder peaker seksuelt senere end mænd?).

Og så føler jeg mig bare så hungerende, ikke fordi jeg "overfalder" ham og bliver afvist, men fordi manden (selvfølgelig) ikke har lyst hver (evig) eneste dag.

Hvad gør man så lige? Onani bruges, men det er ikke det samme. Jeg lægger ikke op til sex hver dag da jeg ved hvordan han har det, og tænker at han måske ville finde det trættende.

Bare rolig du er ikke den eneste der er/har været sådan, det kunne være mit forhold du skriver om

Jeg har desværre ikke rigtig nogle råd, men du hvert fald ikke alene

Anmeld Citér

15. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Her er det også mig der har mere lyst end manden.

Anmeld Citér

15. juni 2015

Anonym

Sådan er det også her! (: 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sådan er det også her! (: 

Jeg bliver bare så frustreret, og faktisk også flov , fordi jeg tænker at jeg er unormal.

Anmeld Citér

15. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg bliver bare så frustreret, og faktisk også flov , fordi jeg tænker at jeg er unormal.

Jeg troet faktisk også jeg var alene om det, indtil jeg læste dit debatindlæg! (; 

jeg bliver ikke flov. Men har altid troet at alle mænd gerne vil "tag" deres kæreste/kone Anytime! 

Og at det bare var min mand som ikke gider mig! 

Anmeld Citér

15. juni 2015

5timesacharm..right?

her er det også mig der har mere lyst en min mand. 

han er ikke så god til at tage initiativ eller noget, og så dør det ligesom lidt hen. og han har bare ikke den samme lyst generelt - han vil hellere det er sjældnere og så skide fantastisk når det er. hvor jeg ikke har noget imod en quikie

Anmeld Citér

15. juni 2015

Anonym

Har det på Samme måde.... 

Ved ikke hvad man kan gøre end at ordne det selv..

Anmeld Citér

15. juni 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg troet faktisk også jeg var alene om det, indtil jeg læste dit debatindlæg! (; 

jeg bliver ikke flov. Men har altid troet at alle mænd gerne vil "tag" deres kæreste/kone Anytime! 

Og at det bare var min mand som ikke gider mig! 

Mændene på mit job taler om at deres koner næsten aldrig gider, eller at de (mændene) kan/vil hvor som helst, når som helst. Men jeg tror noget af det er påtaget praleri.

Spurgte en gang min mand om han savnede jagten, altså om jeg var/er for nem. Men han svarede at han syntes det var dejligt at jeg næsten altid er parat. Men, ja men det boller vi jo ikke mere af.

Anmeld Citér

15. juni 2015

Anonym

Her har manden lyst Max og virkelig Max 1 gang om måneden :-( trist med trist på. 

Men har prøvet at se det program på dr 2 

Mænd med hovedpine. Det er Faktisk godt program serie. Giver lidt indblik.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.