Hvor stor kan man risikere at blive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
9 svar
2 synes godt om
14. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg er ca. 5-6 uger henne, og frygter lidt at blive "enorm", da jeg i forvejen ikke er ret lille. Er 170 cm høj og vejer ca. 110 kg... 

Er der nogle herinde der kunne tænke sig at vise hvordan i ser/så ud, som højgravide med den vægt?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2015

SaraSH

Anonym skriver:

Jeg er ca. 5-6 uger henne, og frygter lidt at blive "enorm", da jeg i forvejen ikke er ret lille. Er 170 cm høj og vejer ca. 110 kg... 

Er der nogle herinde der kunne tænke sig at vise hvordan i ser/så ud, som højgravide med den vægt?  

Er en lille smule højere og vejer en smule mindre - men dette billede er taget 40+0 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Anonym trådstarter

SaraSHirsvang skriver:

Er en lille smule højere og vejer en smule mindre - men dette billede er taget 40+0 

Hvor meget vejede du der hvis jeg må spørge. 

Anmeld Citér

14. juni 2015

SaraSH

Anonym skriver:

Hvor meget vejede du der hvis jeg må spørge. 

Der vejede jeg nok 115.... 

Jeg tog meget på under graviditeten, men 'skjulte' det meget godt ... Synes jeg selv 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Anonym trådstarter

SaraSHirsvang skriver:

Der vejede jeg nok 115.... 

Jeg tog meget på under graviditeten, men 'skjulte' det meget godt ... Synes jeg selv 

Hvor høj er du?  

ja. Du ser rigtig flot ud dejlig mave!!! 

Anmeld Citér

14. juni 2015

SaraSH

Anonym skriver:

Hvor høj er du?  

ja. Du ser rigtig flot ud dejlig mave!!! 

176cm står der i passet 

tusinde tak 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Anonym trådstarter

SaraSHirsvang skriver:

176cm står der i passet 

tusinde tak 

Så er det nok ikke helt det samme hehe. 

Men tak for billedet

Anmeld Citér

15. juni 2015

NBNixen

Anonym skriver:

Jeg er godt nok ikke helt højgravid endnu, er 28+3 I dag, jeg vejede 99 kg og jeg er kun 158 høj . . Ind til nu har jeg kun taget 3 kilo på og dem taber jeg igen ind i mellem og så kommer de på igen . . 

Billedet er fra 28+0 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. juni 2015

Mullesmith

Anonym skriver:

Her er jeg i uge 35. Med tvillinger. Vejede 104 kg til start og 132kg på dagen hvor de kom. De kom 14 dage efter dette billede.

Anmeld Citér

15. juni 2015

Katrinebjoern

Er lidt mindre. Billedet er fra uge 34, har desværre ikke nogen fra senere. Maven blev lidt større, men ikke voldsomt. Jeg tog 5 kg på i hele graviditeten.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.