Hej preggy piger...
Har i alle haft sådan er periode hvor ALT bare er for meget?
PT er jeg syg (influenza) og jeg magter bare ingen ting, men alligevel passer jeg vores datter 24/7, arbjder lange dage og får gjord resten i hjemmet. Men får man nogen tak???
Idag havde jeg det bare så skidt at jeg havde brug for fri. Bare sove, drikke te og få slappet af. Men nej nej,, manden skal absolut ud og slå græs idag, og der kunne han ikk lige tage vores datter med ud.. Så vil han pludselig støvsuge, og gøre rent da han kom ind!
Bliver SÅ rasene, for han letter sjældent en finger for indendøres ting. Følte bare at det var en provokation for at jeg l og havde det skidt!
Arbejder for min far og hver gang jeg taler med ham er det bare om job fortiden. Han ved jeg ska have barsel, men prøver at fortrænge det heletiden. Vi har været en del remt at sygdom herhjemme for tiden hvilken er træls, men det er vi dog ikk herre over.. Alligevel så siger han hvis jeg nu bliver hjemme mandag, for det er vigtigt jeg kommer de andre dage ( vores ene sælger er syg)...
Er bare så fyldt ud med at ALT er på andres bekostninger, og ingen kan lige finde ud af at tænke på hvor meget jeg faktisk gør for det skide firma eller der hjemme, og bare lade mig være syg en enkel dag!!!!!
Skal til graviditets lægebeøg imorgen, så håber lige jeg kan få lidt luft hos ham.. Magter bare ingen ting lige nu!!
Er lige ano. men måtte bare ud med det!!!!
Anmeld