Advarsel! rigtig surt opstød!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. september 2009

Anonym trådstarter

Hej preggy piger...

Har i alle haft sådan er periode hvor ALT bare er for meget?

PT er jeg syg (influenza) og jeg magter bare ingen ting, men alligevel passer jeg vores datter 24/7, arbjder lange dage og får gjord resten i hjemmet. Men får man nogen tak???

Idag havde jeg det bare så skidt at jeg havde brug for fri. Bare sove, drikke te og få slappet af. Men nej nej,, manden skal absolut ud og slå græs idag, og der kunne han ikk lige tage vores datter med ud.. Så vil han pludselig støvsuge, og gøre rent da han kom ind!
Bliver SÅ rasene, for han letter sjældent en finger for indendøres ting. Følte bare at det var en provokation for at jeg l og havde det skidt!

Arbejder for min far og hver gang jeg taler med ham er det bare om job fortiden. Han ved jeg ska have barsel, men prøver at fortrænge det heletiden. Vi har været en del remt at sygdom herhjemme for tiden hvilken er træls, men det er vi dog ikk herre over.. Alligevel så siger han hvis jeg nu bliver hjemme mandag, for det er vigtigt jeg kommer de andre dage ( vores ene sælger er syg)...
Er bare så fyldt ud med at ALT er på andres bekostninger, og ingen kan lige finde ud af at tænke på hvor meget jeg faktisk gør for det skide firma eller der hjemme, og bare lade mig være syg en enkel dag!!!!!

Skal til graviditets lægebeøg imorgen, så håber lige jeg kan få lidt luft hos ham.. Magter bare ingen ting lige nu!!

Er lige ano. men måtte bare ud med det!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
øv hvor er det bare træls
kender godt de dage hvor ALT bare er for meget.. manden umuligt, kollegaerne urimelige og verden DUM!
Sådan tror jeg bare det er nogen gange, og så må man rase ud (f.eks. her ) og ellers komme videre hurtigst muligt.. ikke at tingene bliver fair af den grund - for det gør de ikke!!! men vi er bare nødt til ALTID at være wonderwoman og kunne klare det hele, for alle andre kan ikke...
Tror på en eller anden måde vi skal forsøge at se det som et kompliment at de sætter deres lid til os, i den grad, selvom vi bare har brug for en dag på sofaen, lov til at tude igennem og så skal alle andre sådan set varde os op og trøste når der er brug for det!!!!

husk at råbe igennem herinde når der er behov for det! Det er bl.a. derfor vi er her... og PB, hvis der er mere behov for det

STOOOORT kram, og ønsker om god bedring, Caroline

Anmeld

13. september 2009

qp

Øv øv surt show!!
Det er ulempen ved, at være  i familie med ens arbejdsgiver.
Var det hvilken som helst anden du arbejdede for er jeg sikker på du skulle have fri grundet sygdom.
På lang sigt holder det jo ikke, at arbejde for farmand hvis det skal være på den måde - for når man er syg, så er man altså syg!!
Mht. manden så kan jeg sgu godt forstå du er knotten på ham, det mindste han kan gøre er da at aflaste dig nu når du er syg og har behov for, at pleje dig selv.

Håber du snart bli'r rask igen...

Anmeld

13. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg hopper med i "mænd er nogle gange rigtig dumme"-klubben...

Rosa - med en supergravid og hormonel kæreste

Anmeld

13. september 2009

Anonym trådstarter

synes virkelig bare det hele er træls lige nu!
Har været træt i hovedet længe over ale disse ting, og det ved manden, men aligevel har jeg ik hørt ham spørge en gang idag hvordan jeg har det! 
Igår tog jeg ham i at lave en kop varm kakao til sig selv!!! Sidder i sofaen helt energi løs, og så kommer han vimsende med han egen kop. MEGA NAR tænkte jeg så bare.

Er så fandens træt af og hjælpe andre og når ma så endelig bare har brug for lidt omsorg så er der INTET at komme efter!

Sys bare jeg har lyst til og gå op og sparke ham ud af sengen, og skrige ham i hovedet.
Og hva angår min far, har jeg bare lyst til at blive hjemme og slukke min telefon!
Er træt træt træt...

Anmeld

13. september 2009

Anonym trådstarter

Har været træt i hovedet længe over ale disse ting, og det ved manden, men aligevel har jeg ik hørt ham spørge en gang idag hvordan jeg har det! 
Igår tog jeg ham i at lave en kop varm kakao til sig selv!!! Sidder i sofaen helt energi løs, og så kommer han vimsende med han egen kop. MEGA NAR tænkte jeg så bare.

Er så fandens træt af og hjælpe andre og når ma så endelig bare har brug for lidt omsorg så er der INTET at komme efter!

Sys bare jeg har lyst til og gå op og sparke ham ud af sengen, og skrige ham i hovedet.
Og hva angår min far, har jeg bare lyst til at blive hjemme og slukke min telefon!
Er træt træt træt...

Anmeld

13. september 2009

qp

Anonym skriver:

Er træt træt træt...

Måske du skulle fortælle ham hvordan du har det?

Anmeld

13. september 2009

Anonym trådstarter

Det har jeg prøver flere gange. Så går det rigtig fint i en periode, men så ryger vi tilbage til det gamle igen

Anmeld

13. september 2009

qp

Anonym skriver:

Det har jeg prøver flere gange. Så går det rigtig fint i en periode, men så ryger vi tilbage til det gamle igen

Istedet for, at tænke alle disse ting om ham.. så konfronter ham med det. F.eks med kakaoen.... "ejh det kunne være såååh dejligt hvis du også lavede en kop til mig". Mænd tænker sgu ikke altid over tingene (desværre)... Og roser du en mand, så kan du virkelig få de bedste sider, at se!! Ros er deres brændestof....  

Anmeld

14. september 2009

Betina88

Hvor er det dog irriterende at din mand ikk' vil hjælpe dig , når du ligger dér og ikk' ka' noget ..

Håber virkelig du bli'r hurtig rask , så han ka' få sig en ordentlig skideballe fra dig af ..

Og det mest utrolige ved din far at han ikk' gi'r dig sygedage .. Det ska' han da gi' dig , hvis du ikk' ka' arbejde ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.