Hej
jeg har for noget tid siden kaldt til møde i SF vedr samvær med mit barn. Vi har en 7/7 ordning, og har haft det siden bruddet. Jeg har bopælen og bor der hvor vi boede sammen også. Jeg har dog oplevet at mit barn ikke trives, og at der ikke er nogen stabilitet hos min eks. Et forhold som er noget op og ned, og meget pasning af vores barn. Hver uge må jeg have ekstra dage fordi der ikke er tid.. ( det har jeg ikke noget imod)
jeg kaldte så til møde, og da dagen kom, mødte min eks ikke op. Vi holdte mødet alligevel, og har bedt SF om at fastsætte samværet, evt til en 10/4 ordning i min favør.
Jeg spørger et par dage efter min eks hvorfor hun ikke mødte op, og der siger hun at hun ikke har fået brevet. Dog siger mine kammerater som arbejder sammen med hende, at hun dagen efter mødet var holdt, gik fra arbejde fordi hun skulle på SF. Så hun vidste det altså så godt.
Men nu er jeg bekymret for hvad hun kan finde på. Vil SF gå ind og tage en ny beslutning fordi hun fortryder hun ikke mødte op? Eller vil det være hendes eget problem?
Anmeld
Citér