Er lydbøger et hit hos en 4 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
11 svar
10 synes godt om
14. juni 2015

Troldemommi

Jeg overvejer lidt at skrive lydbøger på Johanne's ønskeseddel når hun bliver 4 år, ved bare ikke om det er et hit, og hvis det er, kender du så en god titel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2015

Skouboe

Herhjemme hører vi ofte lydbøger istedet for godnathistorier. Prop og Bertha er et stort hit.

Anmeld Citér

14. juni 2015

Øtter

Vi har rigtig mange lydbøger til vores piger på 4 og snart 7. Den 4-årige er især rigtig glad for Pippi Langstrømpe og Emil fra Lønneberg. Det hjælper dog også, at vi har været i "Pippiland" - Astrid Lindgrens Verden, sidste sommer.

Anmeld Citér

14. juni 2015

modesty

Et spørgsmål til dem der bruger lydbøger: Er der en god app hvor man kan finde dem? Vi har nemlig ingen cd afspiller.

Anmeld Citér

14. juni 2015

Maja88

modesty skriver:

Et spørgsmål til dem der bruger lydbøger: Er der en god app hvor man kan finde dem? Vi har nemlig ingen cd afspiller.

Storytell

Anmeld Citér

14. juni 2015

sommerfuglen82

Her bruger vi storytell, det koster dog 99,-kr om måneden men de har mange gode både til børn og voksne 
Vi bruger også e-reolen som er en app fra biblioteket og der kan man låne 5 bøger/lydbøger om måneden ganske gratis 

Anmeld Citér

14. juni 2015

lineog4

Troldemommi skriver:

Jeg overvejer lidt at skrive lydbøger på Johanne's ønskeseddel når hun bliver 4 år, ved bare ikke om det er et hit, og hvis det er, kender du så en god titel 

Hører ofte og ja da de var små var det især prop og bertha

Anmeld Citér

14. juni 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

Min datter på 4 hører ofte en lydbog ved sengetid - uden at kigge i bogen :-) Altså hun lytter bare ! Hun er glad for Nemo, Rasmus Klump og Jordbærmarie ! Har netop købt, brugt,  Den lille havfrue, ToyStory, Junglebogen og Løvernes Konge :-)

//Mette

Anmeld Citér

14. juni 2015

Troldemommi

Tak piger, nu har jeg lidt ideer til hvad jeg vil skrive på den lille dames ønskeseddel 

Anmeld Citér

14. juni 2015

modesty

Maja88 skriver:

Storytell

Super, tak for tip. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.