ALT er for meget for hendes mave, eller? ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2009

Ox.

Hej piger ...

Jeg har efter lidt "forsøg", nu fundet ud af at de dage hvor jeg udelukkende drikker vand, er min datter glad, tilfreds og har ingen mavepine om aftenen ..
Det er simpelthen uanset hvad jeg drikker udover, så har vi bøvl med den lille mavse om aftenen ...
Har i andre prøvet lign.? Hvad gjorde i?

- Sussie, med Lilje på 1 måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

JustAnotherName

Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg ikke selv har oplevet lignende.
Men jeg synes bare lige jeg ville give dig et svar, efter at have læst dit indlæg.

Jeg ved ikke om jeg er for uopmærksom, men jeg synes slet ikke at kunne mærke nogen særlig forskel på min datter (3½ mdr) uanset hvad jeg indtager.
Selvfølgelig kan hendes aff. se lidt anderledes gult ud eller lugte kraftigere.
Men umiddelbart bemærker jeg aldrig rigtigt nogen forandringer på HENDE.

Håber for dig at det ændrer sig med tiden, mens du ammer hende.
Og ellers må du se det fra den positive side - Vand er sundt

Anmeld

13. september 2009

lindafl

hejsa med dig...

ja da jeg ammede vores pige kunne jeg ikke drikke kaffe eller sodavand eller ta noge chokolade hvis jeg lige havde lyst til det,,,så fik hun bare ondt i maven..det er bare øv øv hvis man gerne vil ha lidt....

kram her fra

Anmeld

13. september 2009

N&J

Jeg havde samme problem med Nikita, alt gik i min mælk, juice, cola, det usunde mad, ja selv alm. løg, jeg holdte mig simpelthen fra det, jeg kunne ikke tage at hun havde så ondt i maven, men prøvede mig lidt frem, men for mig var det desværre først da jeg begyndte på grød at det gik en smule i sig, oplever det stadig ind imellem.. så er desværre ikke til meget hjælp, men fik hele tiden at vide at det var noget pjat og jeg burde kunne spise normalt i begrænsede mængder, men det holdte ikke for mig.. så jeg lod bare være

Anmeld

14. september 2009

TbCp

SussieOx skriver:

Hej piger ...

Jeg har efter lidt "forsøg", nu fundet ud af at de dage hvor jeg udelukkende drikker vand, er min datter glad, tilfreds og har ingen mavepine om aftenen ..
Det er simpelthen uanset hvad jeg drikker udover, så har vi bøvl med den lille mavse om aftenen ...
Har i andre prøvet lign.? Hvad gjorde i?

- Sussie, med Lilje på 1 måned.

Jeg oplevede det med cola. Det kunne jeg ikke røre mens jeg ammede, Liva fik bare SÅ ondt i maven.

Anmeld

14. september 2009

Knudsen

Hejsa..
Jeg oplever lidt det samme.. Oskar reagerer også kraftigt på hvad jeg indtager.. Men jeg kan godt drikke og spise det i meget små mængder.. Han reagerer meget kraftigt på appelsin juice (den er værst), cola, vindruer, kaffe.. 
Så vi prøver os stille og roligt fremad.. 
En dag fik jeg 1½ kop kaffe, av hvor fik han ondt i maven af det..
Oskar har også rigtig meget luft i maven, så han får mylicon dråber, det hjælper på hans mavekneb..
Det er så synd for dem når de har ondt i maven, de små pus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.